نسخه سینمایی «ماین‌کرفت» به تولید نزدیک‌تر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۰
با انتخاب فیلمنامه‌نویس اسکاری؛

نسخه سینمایی «ماین‌کرفت» به تولید نزدیک‌تر شد

برادران‌وارنر با به خدمت گرفتن آلیسون شرودر، پروژه ساخت نسخه‌ای سینمایی از بازی ویدیویی «ماین‌کرفت» را یک مرحله دیگر به پیش برد.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، روند ساخت اقتباس سینمایی بازی ویدیویی «ماین‌کرفت – Minecraft» به همت استودیو برادران‌وارنر و با فیلمنامه‌ای به قلم آلیسون شرودر به روزرسانی شد.

«ماین‌کرفت» نام یک بازی ویدیویی است که به دلیل سبک خاص خود به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی جهان بدل شده است. ویژگی‌های خلاقانه و قابلیت‌های ساخت و ساز در ماین‌کرفت به بازیگران این امکان را می‌دهد تا به وسیله مکعب‌هایی با بافت‌های مختلف، سازه‌های گوناگونی را بسازند. در این بازی بازیکنان باید با کشف و جمع‌آوری منابع، صنعتگری و مبارزه با دشمنان زامبی‌وار و عنکبوت‌ها از جان خود محافظت کنند.

کمپانی برادران‌وارنر حق امتیاز ساخت نسخه سینمایی این بازی را در سال ۲۰۱۴ از آن خود کرد. پیتر سولت کارگردانی این کار را بر عهده دارد.

اکران فیلم «ماین‌کرفت» برای ۴ مارچ سال ۲۰۲۲ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

آلیسون شرودر پیش از این برای نگارش فیلمنامه « ارقام پنهان»(۲۰۱۶) نامزد جایزه اسکار شده است. او در سال ۲۰۱۶ فیلمنامه درام «ارقام پنهان» را به همراه تد ملفی نوشت؛ فیلمنامه‌ای که علاوه بر نامزدی جایزه اسکار، در مراسم بفتا و اتحادیه نویسندگان آمریکا نیز کاندید بهترین فیلمنامه شد. انیمیشن سه‌بعدی «منجمد ۲» تازه‌ترین اثر اوست که قرار است ۲۲ نوامبر امسال اکران شود.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است