نتفلیکس دست خود را رو می‌کند/ ۳۰ میلیون بازدید در ۳ روز | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳
یک افتتاحیه‌ پررونق رقم خورد؛

نتفلیکس دست خود را رو می‌کند/ ۳۰ میلیون بازدید در ۳ روز

کمپانی محتوای آنلاین نتفلیکس اعلام کرد فیلم «راز جنایت» این کمپانی در مدت 3 روز بیش از 30 میلیون بار در جهان تماشا شده است.

آدام سندلر و جنیفر آنیستونبه گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، بنا بر آمار منتشر شده از سوی نتفلیکس، فیلم «راز جنایت» با بازی آدام سندلر و جنیفر آنیستون بیش از ۳۰ میلیون بار در مدت سه روزی که از انتشار آن گذشته، دیده شده است. این حجم بازدید یکی از پربازدیدترین افتتاحیه‌های تولیدات نتفلیکس را رقم زده است.

نتفلیکس این آمار را از مجموع ۱۳ میلیون اکانت در آمریکای شمالی و ۱۷ میلیون اکانت بین‌المللی به دست آورده است؛ جایی که این اثر برای کاربران آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی زیرنویس شده است.

این خبر اولین بار در توئیتر این کمپانی اعلام شد.

«راز جنایت» داستان یک افسر پلیس نیویورک با بازی آدام سندلر و همسر آرایشگرش با هنرپیشگی جنیفر آنیستون است که درگیر معمای قتل یک میلیاردر در قایق تفریحی‌اش می‌شوند.

کارگردانی این فیلم برعهده کایل نیواچاک بوده و فیلمبرداری آن را امیر مکری فیلمبردار ایرانی آثاری چون «تبدیل شوندگان»، «سریع و خشمگین۴» و
«پسرهای بد۲» انجام داده است.

نتفلیکس معمولا به ندرت آمار بازدید از محصولات تولیدی خود را منتشر می‌کند، اما بعد از پیوستن به انجمن سینمایی آمریکا «MPAA»، تمرکز این کمپانی بر تولید فیلم‌های اورجینال به طور مداوم افزایش یافته است.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است