زمان اکران «بن بست وثوق» مشخص نیست/ «رد باران» در انتظار تامین سرمایه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰
حمید کاویانی در گفتگو با صبا:

زمان اکران «بن بست وثوق» مشخص نیست/ «رد باران» در انتظار تامین سرمایه

کارگردان «بن بست وثوق» ضمن اعلام اینکه هنوز زمان اکران این فیلم مشخص نیست از نگارش فیلمنامه جدیدش خبر داد.

حمید کاویانی کارگردان فیلم سینمایی «بن بست وثوق» که هنوز فرصت اکران نیافته است به خبرنگار صبا گفت: «بن بست وثوق» در انتظار اکران مناسب است و هنوز زمان قطعی آن مشخص نیست.

او درباره پروژه «رد باران» که پروانه ساخت آن مدتی است صادر شده است، اذعان کرد: بازنویسی نهایی فیلمنامه انجام شده است و با اینکه یک‌سال از آخرین بازنویسی گذشته، هنوز و همچنان در انتظار تامین کامل سرمایه توسط تهیه کننده فیلم هستیم.
این کارگردان اعلام کرد: تهیه‌کننده‌ «ردِ باران» با اراده‌ای قرص پا به مسیر تولید فیلمی عاشقانه‌ و متفاوت گذاشت و تنها این اراده و میل بود که می‌توانست تجربه‌ نخست تهیه‌کنندگی در سینمای حرفه‌ای را برای او مجال حضوری ارزشمند کند.

کاویانی ادامه داد: «رد باران» برای من چیزی فراتر از یک فیلم است و می‌دانم در زمانِ درست و به بهترین شکل ممکن بر پرده‌ نقره‌ای جان خواهد گرفت. امیدوارم هرچه زودتر موانع از سر راه عاشقانه‌ای که یک نشانی به ما می‌دهد که شکوه دارد و مهر، برداشته شود.

کاویانی در پایان به فیلمنامه جدید خود نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دور از شلوغی شهر و بلوای بالا پایین شدن اعداد و ارقام، دور از اخبار تلخ و غم‌بار، دور از همهمه و از روی هم رد شدن ها، در حال کار روی فیلمنامه جدید خودم هستم و در این روزهای انتظار و تنهایی، می‌دانم درست‌ترین کار تمرکز برای خلق داستان تازه و شخصیت های تازه‌ است و نسخه اولیه این فیلمنامه به زودی آماده خواهد شد.
«بن‌بست وثوق» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حمید کاویانی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید است که در آن بازیگرانی چون امین تارخ، هانیه توسلی، محمود جعفری، مهدی پاکدل، هومن برق‌نورد، یوسف مرادیان، مسعود سخایی و… همایون ارشادی، هوشنگ توکلی و جمشید مشایخی به ایفای نقش پرداخته اند.

زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است