به دنبال چهره‌سازی بودیم/ ۸۶ کودک «سر سفره خدا» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۸
نشست خبری «سر سفره خدا»

به دنبال چهره‌سازی بودیم/ ۸۶ کودک «سر سفره خدا»

حمید رضا عطار با اشاره به سختی های انتخاب مهمان برای برنامه «سر سفره خدا»، پخش زنده این برنامه را به دلیل ارتباط بهتر با مخاطبانش عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار صبا، نشست خبری برنامه «سر سفره خدا» بعد از ظهر امروز ۱۹ خرداد با حضور جمعی از عوامل این برنامه در ساختمان اداره کل روابط عمومی معاونت سیما برگزار شد.

زهره سادات فاطمی سردبیر بخش مهمان و ناظر محتوایی این برنامه با اشاره به اینکه کار انتخاب مهمانان از دی ماه سال ۹۷ کلید خورده بود، گفت: هدف ما امسال الگوسازی از کسانی بود که سبک زندگی اسلامی داشتند به همین دلیل به دنبال چهره هایی بودیم که از لحاظ تاریخی با متولدان دهه ۸۰ و ۹۰ فاصله سنی داشته باشند مانند ادواردو آنیلی.

وی ادامه داد: در برنامه «سر سفره خدا» ما به دنبال چهره سازی بودیم نه استفاده از سلبریتی های مشهور و البته مهمانانی انتخاب کردیم که فرزند کوچک داشته باشند. ما در کل ۸۶ کودک در برنامه ما شرکت کردند و سعی کردیم از محصولات خوب فرهنگی نیز حمایت کنیم. 

حمید رضا عطار کارگردان و تهیه کننده این برنامه نیز با بیان اینکه محدودیت های موجود برای انتخاب مهمان، این کار را کمی مشکل کرده بود، عنوان کرد: شبکه می خواست امسال «سر سفره خدا» را به صورت ضبط شده تهیه کند ولی با صحبتی که شد امسال نیز برنامه به صورت زنده روی آنتن رفت چراکه نشاط و ارتباط بهتری به این شکل می توان داشت.

امیر سهیلی بازیگر «سر سفره خدا» بازی در مدیوم زنده تلویزیونی را بسیار مشکل دانست و گفت: بازیگر در این مدیوم باید به کارگردانی، نویسندگی و قاب دوربین آشنایی کامل داشته باشد ضمن اینکه دایره واژگانی او در این شرایط بسیار مهم است.

وی جدی ترین منتقدان این برنامه را در درجه اول خود عوامل آن عنوان و بیان کرد: حس خوبی را که در این برنامه داشتم در هیچ برنامه ای تجربه نکردم.

محمد حسین بخشی زاده سردبیر «سر سفره خدا» در مورد بحث محتوایی این برنامه عنوان کرد: ما از شش ماه پیش بحث محتوایی را آغاز کردیم و با بررسی هایی که انجام دادیم تصمیم گرفتیم امسال محور برنامه مان را مسئولیت پذیری قرار دهیم البته در ۳۵ قسمتی که داشتیم ذیل این محور، موضوعاتی مانند مسئولیت اجتماعی را مطرح کردیم. این تک محوری به نظر من باعث بالاتر رفتن کیفیت «سر سفره خدا» شد که البته نباید نقش نویسندگان را در این زمینه نادیده گرفت.

از دیگر عواملی که در این نشست حضور داشتند می توان به محمد حاجی بابایی (بازیگر)، حامد مدرس (مجری)، احسان مهدی (بازیگر)، حسن محسنی (نویسنده) و نیره سادات حسینی (مسئول روابط عمومی) اشاره کرد.

در پایان این نشست از عوامل «سر سفره خدا» با اهدای هدایایی قدردانی شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است