آخرین جزییات پروژه دی‌کاپریو-دل تورو اعلام شد/ پیش بینی ۲ سال فیلمبرداری | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۸

آخرین جزییات پروژه دی‌کاپریو-دل تورو اعلام شد/ پیش بینی ۲ سال فیلمبرداری

آخرین خبرها از پروژه کنجکاوی برانگیز دی‌کاپریو-دل تورو حکایت از آن دارد که فیلمبرداری فیلم از 30 سپتامبر امسال در شهر تورنتو کانادا آغاز و تا پایان ماه ژانویه آینده ادامه می یابد.

به گزارش صبا به نقل از منابع خبری آمریکا، بنا به اطلاعات رسیده فیلمبرداری فیلم آینده گی‌یرمو دل تورو کارگردان مکزیکی برنده جایزه اسکار با نام «کوچه کابوس» در شهر تورنتو در ایالت انتاریو کانادا انجام خواهد شد.

همانگونه که پیش تر منتشر شده بود، لئوناردو دی‌کاپریو ستاره سینمای هالیوود که ماه جولای امسال پس از چهار سال غیبت با فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» اثر تارانتینو به سینماها می آید، نقش اصلی فیلم دل تورو را بازی خواهد کرد. 

«کوچه کابوس» براساس فیلم محصول ۱۹۴۷ کمپانی فاکس با شرکت تایرون پاور در نقش اصلی است، تایرون پاور در این فیلم نقش یک کلاهبردار جوان
جاه طلب را بازی می کند که با یک زن روانشناس حقه باز که از او هم فریبکارتر است، آشنا می شود. این آشنایی قصه فیلم را جلو می برد.

فیلمبرداری فیلم «کوچه کابوس» ۳۰ سپتامبر امسال آغاز و طبق پیش بینی قرار است ۲۸ ژانویه ۲۰۲۰ به پایان برسد.

از عوامل فیلم که تا به حال حضورشان مشخص شده می توان به دن لوستن فیلمبردار فیلم های «شکل آب» و «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» به عنوان فیلمبردار و تامارا دِوِرل طراح صحنه اشاره کرد.

همچنین پیش بینی می شود لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر اصلی این فیلم نقش اصلی پروژه آینده مارتین اسکورسیزی با نام «قاتلان ماه کامل» را نیز برعهده بگیرد. انتظار می رود فیلمبرداری «قاتلان ماه کامل» بهار و یا تابستان آینده آغاز شود.

با وجود این توضیحات، کمپانی فاکس‌سرچ‌لایت تا به امروز تاریخ رسمی برای اکران فیلم «کوچه کابوس» اعلام نکرده است.

محمدامین شکاری

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است