نقشم در «دلدار» را دوست دارم/ در حال خواندن فیلمنامه جدید هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۶
بهزاد فراهانی در گفتگو با صبا:

نقشم در «دلدار» را دوست دارم/ در حال خواندن فیلمنامه جدید هستم

بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت که یکی از نقش های کلیدی سریال «دلدار» را بازی می کند، می گوید نقشش و گروه تولید این سریال را دوست داشته است.
بهزاد فراهانی بازیگر سریال «دلدار» کاری از برادران محمودی که شب های رمضان ۹۸ از شبکه دوم سیما در حال پخش است به خبرنگار صبا گفت: در طول تولید بسیار از این کار لذت بردم زیرا همکاران من انسان‌های شریف و با دیدگاه های مردمی بودند و من کار را و به ویژه نقش خودم را دوست دارم.
وی معتقد است «دلدار» دیده شده است و مردم سریال را دوست داشته‌اند.
بازیگر سریال «مدینه» در پایان درباره کارهای آتی خود گفت: فیلمنامه سریالی به من پیشنهاد شده است و باید آن را بخوانم تا ببینم می توانم در این کار بازی کنم یا خیر.
«دل‌دار» ملودرامیست اجتماعی که در بستر عواطف و اتفاقات اجتماعی که جوانان درگیر آن هستند از قبیل ازدواج، شغل و انتخاب‌های متعدد اتفاق می‌افتد. خط اصلی داستان درباره آرش جوان نخبه دانشگاهی است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها کرده و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، همکلاسی دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند و به موازات آن یک داستان عاشقانه دیگر نیز در سریال روایت می شود.
بازیگران این سریال عبارتند از محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، حسام محمودی، سوگل خلیق، نیما رییسی، مهران نائل، پیمان مقدمی، سجاد دیرمینا با معرفی شادی مختاری و خیام وقارکاشانی، صحرا اسدالهی، وحیداقاپور، موناکرمی با هنرمندی: بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا و کمند امیرسلیمانی و با حضور پریوش نظریه، همایون ارشادی و علیرضا آرا.
یاسمن رئیسی یکتا

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است