داستان بدنامی تهیه‌کننده پرنفوذ هالیوود از «هولو» پخش می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰
عاقبت هوسرانی و گردن‌کلفتی واینستین

داستان بدنامی تهیه‌کننده پرنفوذ هالیوود از «هولو» پخش می‌شود

بر اساس اخبار منتشر شده، کمپانی هولو حق پخش مستندی درباره هاروی واینستین با نام «غیرقابل لمس» را خرید.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، کمپانی محتوای آنلاین «هولو Hulu» با پرداخت مبلغی ۷ رقمی حق امتیاز بهره‌برداری از مستند داستانی «غیرقابل لمس» درباره تهیه‌کننده قدرتمند و بدنام هالیوود یعنی هاروی واینستین را در ایالات متحده آمریکا از آن خود کرد. رقم دقیق این معامله منتشر نشده است.

«غیرقابل لمس» مستندی به کارگردانی اورسولا مک‌فارلن است که برای اولین بار در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد. این اثر سیر زندگی هاروی واینستین و نحوه اوج‌گیری او در دنیای پرشتاب هالیوود و سپس سراشیبی سقوطش به دره پرونده‌ای پر از آزار و سواستفاده‌های جنسی و غیراخلاقی می‌پردازد؛ اتهاماتی او آن‌ها را رد کرده است.

هولو که به طور کامل توسط ابرکمپانی دیزنی کنترل می‌شود، پیش از این دو مستند «از دکتر روث بپرس» و «خط فک» را از جشنواره ساندنس ۲۰۱۹ برای پخش از رسانه خود انتخاب کرده بود.

سیمون و جانان چین از بنیانگذاران کمپانی LightBox که این مستند را تهیه کرده‌اند درباره این اثر عقیده دارند: هولو بهترین خانه برای اثری چون «غیرقابل لمس» به حساب می‌آید؛ اثری با مضمون هشدارآمیز برای نسل جوان و نمونه کاملی از این موضوع که چگونه یک جایگاه پرنفوذ و قدرتمند با شجاعت افرادی که دهان خود را به افشاگری گشوده‌اند، به زیر کشیده می‌شود.

مستند هاروی واینستین با اکران در جشنواره بین‌المللی فیلم شفیلد انگلستان در ماه جون برای اولین بار در اروپا به نمایش درخواهد آمد. این مستند همچنین قرار است بعد از اکران سینمایی از تلویزیون BBC به نمایش درآید.

حق امتیاز «غیرقابل لمس» تا کنون در تمام بازارهای مهم و اصلی دنیا به فروش رفته است و همچنان نقاط دیگری به این مناطق اضافه می‌شوند.

هاروی واینستین یکی از تهیه‌کنندگان پرنفوذ هالیوود بود که سال‌ها قبل به همراه برادرش باب واینستین استودیو میراماکس را تأسیس کرد؛ شرکتی که فیلم‌های مهم و مستقلی همچون «بازی گریه»(۱۹۹۲)، «داستان عامه‌پسند»(۱۹۹۴)، «موجودات آسمانی»(۱۹۹۴) و «شکسپیر عاشق» (۱۹۹۸) را تولید کرد.

در اکتبر سال ۲۰۱۷، پیرو اتهام آزار جنسی علیه واینستین، او از شرکت خود و آکادمی علوم و هنرهای سینما اخراج شد. تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷، بیش از ۸۰ زن اتهاماتی را علیه واینستین مطرح کردند که باعث به وجود آمدن کمپینی با نام «#من‌هم» شد و ادعاهای مشابه زیادی علیه مردان قدرتمند در سراسر جهان شکل گرفت که «اثر واینستین» نام گرفت و باعث عزل و برکناری بسیاری از آنان شد.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است