۹۰ درصد «عروس تاریکی» جلوی دوربین رفت/ سریالی با تعدد لوکیشن | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۲
صبا خبر می دهد

۹۰ درصد «عروس تاریکی» جلوی دوربین رفت/ سریالی با تعدد لوکیشن

سریال «عروس تاریکی» این روزها در لوکیشنی واقع در یک کارخانه مشغول تصویربرداری است و تاکنون بیش از 90 درصد کار تصویربرداری شده است.

۹۰درصد کار فیلمبرداری شده است/ احتمال پخش بعد از ماه رمضانداوود معدنی مدیر تولید سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تختکشیان در گفتگو با خبرنگار صبا گفت: ۹۰ درصد سریال تاکنون تصویربرداری شده و در حال حاضر در لوکیشن یک کارخانه هستیم.

وی با اشاره به اینکه لوکیشن‌های باقی مانده زیاد هستند، بیان کرد: سریال بالای ۶۰ قسمت است و فشردگی کار خیلی بالاست تا جایی که در یک روز، چند لوکیشن عوض می کنیم.
به  گفته وی، تصویربرداری در لوکیشن‌هایی مانند دادگاه، شرکتی که در داستان است و… باقی مانده است.
معدنی در پایان درباره زمان پخش سریال «عروس تاریکی» گفت: امکان دارد پخش سریال پس از ماه رمضان از شبکه یک سیما باشد.
رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، حمیرا ریاضی، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، آزاده ریاضی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و… در این سریال ایفای نقش می‌کنند.
در خلاصه داستان سریال «عروس تاریکی» آمده است:داستان از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا کنند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…
عوامل اصلی «عروس تاریکی» عبارتند از تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان، کارگردان: محمود معظمی، نویسنده: عباس نعمتی، تدوین: نیما حسندوست، مدیر تولید: داود معدنی، برنامه ریز: امیر جاوید نیک، منشی صحنه: رضا بقایی، طراح صحنه: فرامرز بادرامپور، طراح لباس: منصوره قاضی، طراح گریم: علی بهرامی فر، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: خسرو کیوانمهر، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، عکاس: فرناز عزیزی.

یاسمن رئیسی یکتا

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است