برنامه‌ام اکران «آشفتگی» پیش از پاییز است/ مشخص شدن پخش‌کننده | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
فریدون جیرانی در گفتگو با صبا:

برنامه‌ام اکران «آشفتگی» پیش از پاییز است/ مشخص شدن پخش‌کننده

فریدون جیرانی تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «آشفته‌گی» در تدارک اکران آن پیش از شروع فصل پاییز است.

فریدون جیرانی کارگردان فیلم سینمایی «آشفته‌گی» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره زمان اکران این فیلم که یکی از آثار حاضر در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بود، گفت: قرارداد پخش فیلم با فیلمیران بسته شده است ولی هنوز زمان قطعی اکران مشخص نیست.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان این است که « آشفته‌گی» را تا پیش از پاییز اکران کنیم.

جیرانی در پایان درباره ساخت «فالوئر» که تهیه کنندگی آن را برعهده دارد و به تازگی مجوز ساخت گرفته است نیز اذعان کرد: هنوز تصمیم گیری قطعی برای مراحل تولید فیلم انجام نگرفته و به زودی و با مذاکرات انجام شده اخبار فیلم به اطلاع خواهد رسید.

«آشفته گی» رئالیستی و اجتماعی نیست. یک فیلم است درباره عشق و جنایت…

در فیلم سینمایی «آشفته‌ گی» بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نسیم ادبی، علی میلانی، احسان حاج محمدی و نازنین صلح جو به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: فریدون جیرانی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: مارال جیرانی، صدابردار: امین میرشکاری، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی، عکاس:ی وسف عبدالرضایی، تصویربردار پشت صحنه: علی فرآورده، تیزر و آنونس: مسعود رفیع زاده، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی و مجری طرح و سرمایه‌گذار: محمدرضا سهرابی.

 

زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است