اهداف مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان/ به خانواده‌ها هم فکر می‌کنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۲
پوران درخشنده با صبا مطرح کرد:

اهداف مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان/ به خانواده‌ها هم فکر می‌کنیم

رییس مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان تاکید کرد در این مرکز به دنبال تولید فیلم هایی هستند که ضمن جذب مخاطب کودک و نوجوان، خانواده ها را نیز به سینما بکشاند.

انجمن توسعه سینمای کودک و نوجوان هنوز حامی مالی ندارد/ قصد داریم نگاه کارشناسی به سینمای کودک داشته باشیم

پوران درخشنده رییس مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان درباره راه اندازی این مرکز و تاثیر آن بر روند تولید و اکران فیلم های کودک و نوجوان به خبرنگار صبا گفت: امیدوارم با راه اندازی این مرکز اتفاقات مثبت و اجرایی در سینمای کودک و نوجوان بیفتد ولی اینکه چه میزان تلاش ها موثر واقع خواهد شد و همراهی و حمایت می شویم با گذشت زمان مشخص می شود.
وی ادامه داد: قصد مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان این است که بتواند برای نسل جوان فیلم هایی بسازد که آن ها را جذب کند و پرمخاطب باشد. برایمان مهم است که خانواده ها هم به سینما بیایند پس باید موضوعات و مضامینی انتخاب شوند که ضصمن اینکه مخصوص کودک و نوجوان است، خانواده ها را نیز درگیر کند.
درخشنده با تاکید بر نگاه کارشناسانه در این مرکز بیان کرد: باید بدانیم برای چه کسانی فیلم می سازیم و چه فیلم هایی باید ساخته شود. با راه اندازی این انجمن دور هم جمع شده ایم که ببینیم چه کاری می توانیم در این حوزه انجام دهیم.
کارگردان «هیس دخترها فریاد نمی زنند» درباره حامیان مالی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان نیز اذعان کرد: هنوز هیچ حامی ای نداریم ولی امیدواریم حامیانی را پیدا کنیم که دغدغه و دلسوزی فرهنگ را داشته باشند و برایشان این ژانر سینمایی مهم باشد.

درخشنده در پایان با ابراز امیدواری نسبت به تاثیرگذاری این مرکز اذعان کرد: این که پس از مدتی دوری از فیلم کودک، مجدد به این حوزه بازگشته ام فکر می کنم جای امیدواری دارد و می شود اتفاقات خوبی را با تلاش رقم زد.

پوران درخشنده به عنوان رییس مرکز توسعه سینمای کودک و حسن آقاکریمی نایب رییس، داریوش بابائیان خزانه دار و سیّدجواد هاشمی  سخنگوی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان هستند.
زهرا دمزآبادی

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000