کارگردان نامزد جایزه اسکار سکته مغزی کرد/ جان سینگلتون در آی‌سی‌یو | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸

کارگردان نامزد جایزه اسکار سکته مغزی کرد/ جان سینگلتون در آی‌سی‌یو

جان سینگلتون کارگردان 51 ساله فیلم «پسرا و محله» اوایل این هفته به دلیل سکته مغزی راهی بیمارستان شده و تحت مراقبت های شدید پزشکی قرار دارد.

به گزارش صبا به نقل از یواس‌ای‌تودی، جان سینگلتون کارگردان و فیلمنامه نویس نامزد جایزه اسکار دچار سکته مغزی شد. خانواده این کارگردان در بیانیه ای روز شنبه ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) این خبر را تایید کردند.

جان سینگلتون کارگردان ۵۱ ساله فیلم «پسرا و محله» بنا به گفته خانواده اش اوایل این هفته به دلیل سکته مغزی راهی بیمارستان شده و تحت مراقبت های شدید پزشکی قرار دارد.

در بیانیه خانواده سینگلتون آمده است: روز چهارشنبه ۱۷ آوریل پسر/پدر عزیز ما جان سینگلتون زمانیکه در بیمارستان بود دچار سکته مغزی شد، جان در حال حاضر در آی‌سی‌یو و تحت مراقبت شدید پزشکان قرار دارد. ما خواستار حفظ حریم خصوصی مان در این زمان هستیم. ما همچنین از پیام های محبت آمیز همه هواداران، دوستان و همقطاران جان قدردانی می کنیم.

گفته می شود، پزشکان سکته کارگردان ۵۱ ساله را «خفیف» تشخیص داده اند.

شنبه بلافاصله بعد از اعلام این خبر بسیاری از شخصیت های مشهور در فضای مجازی برای سینگلتون آرزوی بهبودی کردند که از میان آنها می توان به اسنوپ داگ رپر آمریکایی، گی‌یرمو دل تورو فیلمساز مکزیکی و ویلیام فریدکین کارگردان سرشناس آمریکایی اشاره کرد.

جان سینگلتون سال ۱۹۹۱ برای فیلم «پسرا و محله» نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی شد. سینگلتون اولین کارگردان سیاه پوست آمریکایی تاریخ سینما است که نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی شده است، او همچنین با ۲۴ سال سن جوانترین کارگردان تاریخ لقب گرفته که توانسته نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی شود، این رکورد پیش از او از آن اورسن ولز با ۲۶ سال سن بود.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است