کارگردان «تبدیل‌شوندگان» تبدیل می‌شود/ مایکل بی خداحافظی کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳

کارگردان «تبدیل‌شوندگان» تبدیل می‌شود/ مایکل بی خداحافظی کرد

بعد از مدت‌ها سخن و شایعه، تهیه‌کننده «تبدیل‌شوندگان» از کنارکشیدن مایکل بی کارگردان با سابقه این مجموعه خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از مووی‌وب، بنا بر گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد کار مایکل بی کارگردان آمریکایی «تبدیل‌شوندگان – Transformers» با این مجموعه به پایان رسیده است و دیگر دنباله‌ای از این داستان با هدایت او ساخته نخواهد شد.

لورنزو دی بوناونتورا تهیه‌کننده مجموعه علمیتخیلی «تبدیل‌شوندگان» در حالی این خبر را تایید کرده است که این موضوع با گفته‌های چندی پیش او تفاوت فاحشی دارد. دی بوناونتورا در اوایل ماه مارچ (اسفند ماه) فاش کرده بود که در حال کار روی دو فیلمنامه برای ساخت ادامه «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» و «بامبلبی» هستند.

در مصاحبه‌ای که به تازگی انجام شده است، دی بوناونتورا از آینده مجموعه «تبدیل‌شوندگان» صحبت کرده است؛ مجموعه‌ای که هنوز سوار بر موج موفقیت «بامبلبی» است. «بامبلبی» فیلمی علمی-تخیلی است که سال ۲۰۱۸ به نمایش در آمد و اسپین‌آفی بر مجموعه «تبدیل‌شوندگان» محسوب می‌شود. این فیلم سال گذشته با اکرانی موفق بیش از ۴۵۰ میلیون دلار را نصیب سازندگان خود کرد.

دی بوناونتورا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مایکل بی به کار خود ادامه می‌دهد، عنوان کرد: من فکر می‌کنم مایکل به صراحت در این باره صحبت کرده است که دیگر این کار را نخواهد کرد بنابراین جواب این است که ما روی فیلمنامه کار می‌‎کنیم و وقتی به نقطه‌ای برسیم که به کار خود اعتقاد کاملی داشته باشیم کار ساخت آن را شروع خواهیم کرد، اما مایکل کاملا شفاف کرده است که دیگر وارد این ماجرا نخواهد شد. من او را سرزنش نمی‌کنم چرا که او ۱۰ سال از عمر خود را برای این مجموعه گذاشت.

دی بوناونتورا در ادامه توضیح داد که نسخه بعدی این مجموعه، ادامه «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه»(۲۰۱۷) نخواهد بود. او گفت: در پروژه «تبدیل‌شوندگان» داستان‌های گوناگونی روی میز هستند و در حال حاضر «بامبلبی ۲» اولویت اول سازندگان و مخاطبان فیلم است.

«تبدیل‌شوندگان» نام مجموعه‌ای اکشن و تخیلی است و قسمت نخست آن در سال ۲۰۰۷ توسط مایکل بی ساخته شد. بعد از این فیلم چهار دنباله «انتقام شکست‌خوردگان»(۲۰۰۹)، «نیمه تاریک ماه»(۲۰۱۱)، «عصر انقراض»(۲۰۱۴) و «آخرین شوالیه»(۲۰۱۷) بر آن ساخته شد که به جز آخری همگی پروژه‌های تجاری موفقی محسوب می‌شدند. بعد از عملکرد ضعیف «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» کمپانی پارامونت از ادامه ساخت آن دست کشید و اسپین‌آفی از این داستان بر اساس کاراکتری به نام «بامبلبی» دل هواداران این مجموعه را ربود و حال این طرفداران بی‌صبرانه هستند تا در نسخه هفتم این قصه ماجراهای اپتیموس‌پرایم را دنبال کنند.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است