«معکوس» در اکران دوم نوروز/ برای اصلاح جامعه از خودمان شروع کنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۹
پولاد کیمیایی در گفتگو با صبا:

«معکوس» در اکران دوم نوروز/ برای اصلاح جامعه از خودمان شروع کنیم

کارگردان فیلم سینمایی «معکوس» اعلام کرد که اکران دوم نوروز را برای نمایش اولین فیلم بلند سینمایی اش در نظر گرفته است.
«معکوس» در اکران دوم نوروز/ برای اصلاح جامعه از خودمان شروع کنیمپولاد کیمیایی بازیگر که به تازگی اولین فیلم خود را به نام «معکوس» را ساخته است درباره زمان اکران این فیلم سینمایی در گفتگو با خبرنگار صبا اذعان کرد: با مذاکرات انجام شده به احتمال زیاد اکران فیلم «معکوس» به اکران دوم نوروز سال ۹۸ می رسد.
وی درباره اتفاقات و حواشی پیش آمده پس از اکران فیلم «معکوس» در سی و هفتین جشنواره ملی فیلم فجر گفت: در حال حاضر حال من و فیلم خوب است و امیدوارم به زودی از فیلم هایی که با سرمایه گذاری شخصی و به طور مستقل ساخته می شوند حمایت بیشتری شود و فیلمسازانی که قصد دارند سبک جدیدی از فیلمسازی را به چرخه سینما وارد کنند با توجه بیشتری مواجه شوند.
این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: من به هدفم رسیدم و فیلمی را که دوست داشتم با تلاش زیاد ساختم و پس از این هم با تجربه ای که از  ساخت فیلم «معکوس» به دست آوردم سبک های جدید را در فیلمسازی تجربه خواهم کرد.
کیمیایی درباره مصاحبه منتشر شده از او مبنی بر اینکه گفته بود جرمم این است که پسر مسعود کیمیایی هستم نیز توضیح داد:  این که پدر من مسعود کیمیایی است علاوه بر حسن هایی که برای من داشته همیشه هم به سودم نبوده و بعضی اوقات این موضوع به ضرر من هم تمام شده و توقعات را بسیار بالا برده است و تلاش های من در بیشتر مواقع به عنوان یک شوآف دیده می شود.
وی تاکید کرد: من در این سینما بزرگ شده ام و برای معروف شدن و پول به سینما نیامده ام ولی از این که عده ای منافع شخصیشان را پشت موضوع پدر من قایم و علیه من استفاده می کنند برایم اذیت کننده است.
«معکوس» در اکران دوم نوروز/ برای اصلاح جامعه از خودمان شروع کنیم 
بازیگر فیلم «قاتل اهلی» در پایان برای داشتن جامعه بهتر در سال جدید گفت: پیشنهاد من این است که در سال جدید تعریف جدیدی از جامعه داشته باشیم و کمی از خودخواهی خود در شرایط مختلف بکاهیم. در هنگام مسافرت حواسمان به آشغال ها باشد و در هنگام رانندگی نیز تحمل خود را بالا ببریم. این موضوع را که همه چیز را به دولت و حکومت ربط دهیم کنار بگذاریم و کمی هم از خودمان شروع کنیم تا جامعه رو به رشدی داشته باشیم. باید از جایی شروع به تغییر کنیم و ساختن این جامعه از احترام به حق و حقوق دیگران آغاز می شود.
زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است