اکران «بهت» به سال بعد موکول شد/ قرار نیست همه فیلم‌ها «هزارپا» باشند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
محمد نشاط در گفتگو با صبا:

اکران «بهت» به سال بعد موکول شد/ قرار نیست همه فیلم‌ها «هزارپا» باشند

تهیه کننده فیلم سینمایی «بهت» از دلایل تاخیر اکران این فیلم سینمایی و زمان اکران آن در سال جدید گفت.
قرارنیست همه فیلم ها «هزارپا» باشند/ اکران «بهت» به خرداد 98موکول شدمحمد نشاط تهیه کننده «بهت» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی در گفتگو با خبرنگار صبا اذعان کرد: اردیبهشت سال ۹۷ برای اولین بار پروانه نمایش فیلم را بدون یک پلان ممیزی دریافت کردیم و پس از آن پخش فیلم را به هدایت فیلم مرتضی شایسته سپردم ولی با وجود تلاش های صورت گرفته تاکنون فرصت اکران فراهم نشده است.
وی با اشاره به اینکه جمال شورجه این فیلم را اثری محترم دانسته است، بیان کرد: قرار نیست همه فیلم ها «هزارپا» باشند و باید فیلم جدی و ملودرام هم در سینما داشته باشیم و این مردم هستند که باید تشخیص دهند چه فیلمی خوب است یا بد.
نشاط با اشاره به سابقه عباس رافعی کارگردان این فیلم در عرصه فیلمسازی ادامه داد: فیلم قبلی آقای رافعی ۱۸ جایزه در جشنواره ها گرفته است و قطعا فیلم «بهت» او هم فیلمی پرمحتواست. ممکن است این فیلم از ۱۰ فیلمی که اکران شده پایین تر باشد ولی قطعا از ۳۰ فیلمی که اکران شد بالاتر می ایستد.

تهیه کننده «پرتقال خونی» در پایان درباره اکران این فیلم سینمایی هم اذعان کرد: به ما قول دادند در نوبت دوم اکران های سال جدید که فکر می کنم خرداد ماه باشد «بهت» را اکران کنند. نکته ای که می خواهم بدان اشاره کنم این است که اگر فیلم ها به موقع اکران شوند سرمایه گذاران را ترغیب می کند که در سینما بمانند.

زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است