ناجی هنر «دیدن این فیلم جرم است!» را تایید کرد/ نامه به ارشاد رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۲
محمدرضا شفاه به صبا خبر داد:

ناجی هنر «دیدن این فیلم جرم است!» را تایید کرد/ نامه به ارشاد رفت

تهیه کننده فیلم سینمایی «دیدن این فیلم‌جرم است!» از حل شدن مشکل اکران این فیلم‌ سینمایی و آمادگی آن برای اکران در نوروز خبر داد.
مشکل اکران «دیدن این فیلم جرم است!» احل شدمحمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» در گفتگو با خبرنگار صبا با اعلام این خبر که توافقات نهایی با ناجی هنر درباره ابهامات این فیلم صورت گرفته است، گفت: روز گذشته یکشنبه ۱۹ اسفندماه با مسئولان ناجی هنر جلسه ای برای رفع ابهامات و سوالات باقیمانده درباره فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» و بازبینی مجدد فیلم داشتیم که پس از گفتگو، مشکلات فیلم حل و توافق با آنها انجام شد‌.
وی افزود: درنهایت نامه مکتوب ناجی هنر به وزارت ارشاد مبنی بر حل مشکل فیلم ارسال شد و امروز دوشنبه به دست سازمان سینمایی رسید.
این تهیه کننده با ابراز امیدواری برای صدور مجوز نمایش فیلم گفت: با توجه به صحبتی که پیش از این مسئولان سازمان سینمایی با ما داشتند و صدور مجوز اکران را به نامه مکتوب ناجی هنر منوط کرده بودند، ان شاالله دیگر مانع خاصی وجود ندارد و ما منتظر صدور مجوز نمایش و اکران نوروزی هستیم.
شفاه در پایان با اعلام آمادگی برای اکران نوروزی گفت: ما برنامه ریزی های اکران را از یک ماه پیش آغاز کردیم و متریال های تبلیغاتی، پوستر و آنونس و … را نیز به دست مسئولان استان ها رسانده ایم و پس از حواشی مختلف، درنهایت آماده یک اکران خوب برای این فیلم در نوروز امسال هستیم.
«دیدن این فیلم جرم است!» فیلمی در ژانر سیاسی به کارگردانی و نویسندگی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه محصول تازه سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است. این فیلم به ماجرای یک گروگانگیری می پردازد.
زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است