خوب بودن پردیس کورش دلیل حذف آن از سرگروهی در سال ۹۸ بود! | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱
علی سرتیپی در گفتگو با صبا:

خوب بودن پردیس کورش دلیل حذف آن از سرگروهی در سال ۹۸ بود!

با حذف پردیس سینمایی کورش از سرگروهی در سال 98، علی سرتیپی در واکنش به این اتفاق تاکید کرد این پردیس از لحاظ کیفیت خدمات در جایگاه خوبی قرار داشته و از مسئولان باید دلیل این اتفاق را پرسید.

خوب بودن پردیس کورش دلیل حذف آن بود!علی سرتیپی مدیر پردیس سینمایی کورش که با اعلام هفت سرگروه سینمایی در سال ۹۸ از لیست سرگروه‌ها حذف شده است درباره دلیل این حذف و تاثیر آن بر وضعیت سینما در گفتگو با خبرنگار صبا اذعان کرد: سینمای کورش جزو پرفروش ترین سینماهای ایران است، حساب کتاب آن درست است و پول مردم را به موقع و به روز می دهد، هزینه تبلیغات و تیکت را کم نمی کند و  حتما به دلیل این ویژگی‌های مثبت آن را از سرگروهی حذف کرده اند!

عضو شورای عالی تهیه‌کنندگان در پایان گفت: من واقعا دلیل این موضوع را نمی دانم و باید مسئولان پاسخگو باشند و فکر می کنم چون سینمای خوبی بودیم ما را حذف کردند.

در جلسه شورای عالی اکران در روز ۱۴ اسفند ماه مقرر شد سینماهای استقلال، آزادی، باغ کتاب، ایران، زندگی، آستارا، فرهنگ به عنوان هفت گروه سینمایی، سرگروه‌های اکران در سال آینده باشند و پردیس کورش از این لیست کنار گذاشته شد.
سرگروهی فروشنده، به‌وقت شام، سیانور، نفس، ماجرای نیمروز، برادرم خسرو، ملی و راه‌های نرفته‌اش، شعله‌ور  و … در کارنامه اکران این پردیس به عنوان سرگروه چشم می‌خورد.  

فیلم‌هایی چون خوک، سوفی و دیوانه، کلمبوس، مادری، سهیلا شماره ۱۷، این زن حقش را می‌خواهد، خانه‌ای در خیابان چهل و یکم، هلن، بیست و یک روز بعد، کارگر ساده نیازمندیم، وقتی برگشتیم، من یک ایرانی‌ام، خانه کاغذی، لس انجلس تهران، پنجاه کیلو آلبالو، ضربه فنی و هت‌تریک نیز  در سرگروه کورش به اکران رسیده‌اند.

زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است