وودی آلن فیلم جدیدش را کلید می زند/ انتخاب لوکیشن در اسپانیا | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۱
بازگشت آقای کارگردان

وودی آلن فیلم جدیدش را کلید می زند/ انتخاب لوکیشن در اسپانیا

بنا به گفته مطبوعات محلی کشور اسپانیا، وودی آلن کارگردان بزرگ سینما در حال جستجو و بررسی لوکیشن های بالقوه برای فیلم جدید خود در کشور اسپانیا است.

به گزارش صبا به نقل از منابع محلی، وودی آلن کارگردان بزرگ سینمای جهان به رغم دعوای حقوقی با استودیوهای آمازون سر فیلم قبلیش، در حال آماده سازی مراحل فیلمبرداری فیلم جدید خود در کشور اسپانیا است. فیلم قرار است تابستان امسال در کشور اسپانیا فیلمبرداری شود.

بنا به گفته مطبوعات محلی کشور اسپانیا، وودی آلن در حال جستجو و بررسی لوکیشن های بالقوه برای فیلم جدید خود در این کشور است. این خبر را روزنامه صبح ال پریودیکو دی کاتالونیا واقع در شهر بارسلون اعلام کرده است.

خبر ساخت پروژه جدید آلن در حالی منتشر شده است که چند هفته پیش، شکایت این کارگردان از آمازون سر اکران فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» نقل محافل سینمایی شده بود.

وودی آلن با آمازون در سال ۲۰۱۶ قراردادی امضا کرده بود که طی آن این کارگردان قرار بود ۵ فیلم به پخش کنندگی آمازون بسازد. با این حال پس از اینکه دوباره بحث های پیشین در مورد اتهامات آلن از سوی دیلن فارو پیش کشیده شد، آمازون از اکران «یک روز بارانی در نیویورک» صرف نظر کرد. وودی آلن نیز چند هفته پیش از آمازون شکایت و خواستار ۶۸ میلیون دلار غرامت شد.

وودی آلن پیش از این در سال ۲۰۰۸ با فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» به کشور اسپانیا آمده بود.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است