«پازل بند» نمره قبولی نگرفت/ تبدیل کنسرت به جنگ شادی! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۴
در چهارمین شب موسیقی فجر ۳۴؛

«پازل بند» نمره قبولی نگرفت/ تبدیل کنسرت به جنگ شادی!

دومین سانس از شب چهارم سی و چهارمین جشنواره موسیقی در بخش پاپ به اجرای «پازل بند» اختصاص پیدا کرد.
اجرای بی وقفه گروه «پازل بند»/تبدیل گروه موسیقی به جنگ شادی!به گزارش خبرنگار صبا، کنسرت «پازل بند» در دومین سانس روز چهارم سی و چهارمین جشنواره موسیقی جشنواره فجر در سالن همایش های برج میلاد در تاریخ ۲۷ بهمن برگزار شد. سرپرستی این گروه بر عهده علی رهبری و آرین بهادری است.
در ابتدای این کنسرت اعضای گروه به همراه آرین بهادری که تنظیم کننده پازل بند نیز است روی صحنه آمدند و حاضران را به تشویق دعوت کردند. پس از آن علی رهبری خواننده گروه با تیپی مشکی قهوه ای که طراحی آن برعهده امیرحسین فرهمند بود با اجرای قطعه «دلارام» که یکی از تِرک های پرطرفدار گروه است روی صحنه آمد و جو پر شوری در سالن حاکم شد و همخوانی حاضران را به همراه نورپردازی ها به همراه داشت.
پس از اجرای این قطعه بلافاصله اجرای «دلداده» آغاز شد و پس از آن قطعه «معشوقه» با همراهی و تنظیم آرین بهادری و اجرای علی رهبری و تشویق حضار اجرا شد.
پس از اجرای سه قطعه، علی رهبری به حاضران در سالن سلام کرد و از حضور آنها ابراز خوشحالی کرد و بلافاصله به اجرای قطعه «کار دادی  دستم» پرداخت. پس از آن او به این نکته اشاره کرد که قصد ندارد در این کنسرت زیاد صحبت کند و ترجیح می دهد بیشتر به خواندن بسنده کند.
اجرای بدون توقف قطعات در همان ابتدا باعث کم انرژی شدن حاضران در سالن شد و پس  از آن آرین بهادری که تا این زمان از پشت کیبورد گروه را سرپرستی و با علی بهادری همخوانی می کرد، برای اجرای قطعه «صاف و ساده» به علی رهبری در جلوی سن پیوست و با هم این قطعه را که مدت زیادی از زمان انتشار آن نمی گذرد اجرا کردند.
اجرای بی وقفه گروه «پازل بند»/تبدیل گروه موسیقی به جنگ شادی!
پس از اجرای این قطعه، پازل بند به اجرای قطعه «هستی» که یکی دیگر از ترک های پرطرفدارشان است پرداختند که باعث شد جو پورشور اولیه به سالن بازگردد.
پس از اجرای این قطعه علی رهبری به مزاح به طرفدارانش گفت: امیدوارم خسته نشده باشید چون حالا حالاها کنسرت شروع نخواهد شد و فعلا قصدمان گرم کردن است.
وی سپس قطعه «به سرم زده» را اجرا کرد.
اجرای بی وقفه گروه «پازل بند»/تبدیل گروه موسیقی به جنگ شادی!
با پایان اجرای «به سرم زده»، علی رهبری و آرین بهادری و اعضای گروهشان صحنه را ترک کردند و برای مدتی از حضور آنها روی سن خبری نبود و برای مخابان این سوال ایجاد شد که این وقفه ایجاد شده به چه دلیل است!
پس از بازگشت علی رهبری و آرین بهادری روی سن، قطعه «مغرور و عاشق» اجرا شد که با همخوانی حاضران همراه بود و پس از پایان این قطعه علی رهبری از حاضران خواست تا کسانی را که مغرورند ولی عاشق! تشویق کنند ولی این تشویق ها باعث نشد که انرژی اولیه مخاطبان به سالن بازگردد و حتی نواختن غیرمنتظره موزیک های شش و هشتی هم در میانه کار کمکی به این موضوع نکرد.
پس از اجرای قطعه پرطرفدار «مغرور و عاشق» دو قطعه احساسی «قایق کاغذی» و «من حالم خوش نیست» به صورت تک خوانی توسط علی رهبری اجرا شد.
پس از آن قطعات «به شرطی که» اجرا شد و علی رهبری حادثه تروریستی اخیر و شهادت عوامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و به اجرای قطعه «داستان» پرداخت. با پایان این قطعه، وی به معرفی اعضای گروه خود که همراه با تک نوازی هرکدام از آنها بود پرداخت. با معرفی اعضا قطعات «دمتم گرم»، «نگم برات» و «آخرش رسید» اجرا شد.
اجرای بی وقفه گروه «پازل بند»/تبدیل گروه موسیقی به جنگ شادی!
در این بخش کنسرت به دلیل یکنواخت شدن جو حاکم در سالن، شاهد آهنگ های شش و هشتی، پخش موزیک تولد به دلیل تولد یکی از اعضای پشت صحنه، پلنگ صورتی و تام و جری به صورت طنز بودیم  و جو کنسرت به جنگ شادی تبدیل شد!

پس از آن «پازل بند» به اجرای قطعه «محشر» و اجرای مجدد «مغرور و عاشق» به دلیل درخواست تماشاچیان پرداخت و در آخر نیز قطعه شاد «بی تاب» اجرا شد و کنسرت پازل بند در ساعت ۲۳:۳۰ در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به پایان رسید.

علی رهبری خواننده، آرین بهاری خواننده و نوازنده کیبورد، عبدالمجید یزدانفر گیتار ‌بیس، نیما عباسی اقدام حسینی بلانج گیتار الکتریک، سهراب ستاری‌نژاد ویولن و گیتارکلاسیک، میلاد دهقان چناری کیبورد، نوید رهنما پرکاشن و درامز، علی خاکی پرکاشن اعضای ارکستر این گروه بودند.

زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است