علیرضا طلیسچی با انرژی به استقبال طرفدارانش رفت/ شوخی با اعضای گروه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۰
در چهارمین شب موسیقی فجر ۳۴؛

علیرضا طلیسچی با انرژی به استقبال طرفدارانش رفت/ شوخی با اعضای گروه

سانس اول چهارمین شب از برگزاری جشنواره موسیقی فجر به اجرای علیرضا طلیسچی خواننده پاپ کشور اختصاص داشت که حضور پر شور او و طرفدارانش در این اجرا از نکات حائز اهمیت کنسرت بود.

علیرضا طلیسچی با انرژی به استقبال طرفداران خود رفت/ قدردانی از طرفدارن تا لحظات پایانیبه گزارش خبرنگار صبا، کنسرت علیرضا طلیسچی  خواننده پاپ شنبه ۲۷ بهمن ماه در چهارمین شب از برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

علیرضا طلیسچی در این کنسرت  با تیپ مشکی سفید و با انرژی زیاد به استقبال طرفداران خود که سالن همایش های برج میلاد را پر کرده بودند، رفت و از همان ابتدا حاضران را برای همخوانی با خود همراه کرد.
طلیسچی به اجرای قطعات «دقیقه هام»، «من و دریاب»، «نفس»، «میرم پی کارم» و قطعه معروف «قرار نبود» پرداخت که پس از اجرای «قرار نبود» و همخوانی پرانرژی  مخاطبان از آنها به دلیل این که پس از ۹ سال این قطعه را به یاد و دوست دارند، تشکر کرد و همچنین از اینکه از طریق جشنواره بار دیگر با طرفداران خود دیدار دارد ابراز خوشحالی کرد.
پس از اجرای قطعه «قرار نبود» علیرضا طلیسچی به اجرای «آی دل خودم» پرداخت که این قطعه نیز مانند سایر قطعه ها با استقبال مخاطبان روبرو شد و در پایان این بخش از اجرا طلیسچی گفت: خدا شما را برای من نگه دارد. نمی دانید چه کیفی دارد از این که با همراهی شما روی این صحنه حضور دارم.
وی پس از آن به معرفی یکی از اعضای گروهش پرداخت.
قطعه بعدی «ای داد بر من» بود که علیرضا طلیسچی و گروهش  در این قطعه با حرکات هماهنگ با موزیک به اجرای آن پرداختند. پس از اجرای این قطعه طلیسچی به معرفی یکی دیگر از اعضای خود پرداخت.
علیرضا طلیسچی با انرژی به استقبال طرفداران خود رفت/ قدردانی از طرفدارن تا لحظات پایانی

سپس قطعات «دیوونه دوست داشتنی»، «به خودم بد کردم»، «بگو نه»، «دلی»، «عزیزی» به ترتیب اجرا شدند و برای قطعه آخر طلیسچی از میان دو قطعه «دیوونه دوست داشتنی» و «ای داد بر من» از حاضران نظرسنجی کرد که «دیوونه دوست داشتنی» با تشویق زیاد حضار به عنوان تِرک پایانی انتخاب شد. در پایان هر یک از این قطعات، به روال سابق طلیسچی به معرفی اعضای گروه خود پرداخت.

در ادامه کنسرت، این خواننده جوان به حضور بهمن هاشمی مجری و دوبلور پیشکسوت تلویزیون در کنسرت خود اشاره کرد که به عنوان مهمان در این اجرا حضور داشت.
علیرضا طلیسچی با انرژی به استقبال طرفداران خود رفت/ قدردانی از طرفدارن تا لحظات پایانی
از ویژگی های کنسرت این خواننده جوان که مدتی است طرفداران زیادی را با خود همراه کرده است می توان به اجرای پرانرژی اشاره کرد که در حین اجرای هر قطعه و پس از آن شاهد تعامل میان او و طرفدارانش بودیم که قدردان حضور آنها در کنسرت بود و باعث شد تا لحظات پایانی ریتم پرشور کنسرت حفظ شود و شاهد یکنواختی در آن نباشیم.
از حواشی این اجرا می توان به شوخی های زیاد طلیسچی با اعضای گروه خود اشاره کرد که از جایی به بعد باعث از بین رفتن شان این اجرا می شد.
علیرضا طلیسچی با انرژی به استقبال طرفداران خود رفت/ قدردانی از طرفدارن تا لحظات پایانی
این کنسرت با همخوانی حاضران ساعت ۱۹:۵۷ در سالن همایش های برج میلاد به پایان رسید. این خواننده با حاضرانی که در طبقه دوم سالن نشسته بودند ارتباط برقرار می کرد و آنها را یادش نرفت.

امید فرهودنیا نوازنده گیتار بیس، حسن اکبریان نوازنده ویولن، مرسل وطنی نوازنده ساکسوفون، مهراد حیدری نوازنده گیتار الکتریک، محمد عارف نوازنده گیتار، کامیار عبدی نوازنده درامز، امیرحسین آزموده نوازنده پرکاشن، آرتین زمانی نوازنده کیبورد به رهبری امیربهادر دهقان اعضای ارکستر این خواننده را تشکیل می‌دهند.

زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است