فاز دوم تبلیغات جشنواره تئاتر فجر آغاز شد/ حضور پررنگ صدا و سیما | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹
وحید لک در گفتگو با صبا:

فاز دوم تبلیغات جشنواره تئاتر فجر آغاز شد/ حضور پررنگ صدا و سیما

مدیر بخش تبلیغات و تشریفات سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره آخرین جزییات تبلیغات این جشنواره توضیح داد.

صدا و سیما نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دارد/ حمایت صداو سیما از جشنواره تئاتر فجر

وحید لک مدیر بخش تبلیغات و تشریفات سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره تبلیغات محیطی اطراف سالن‌های برگزاری جشنواره و همکاری با سازما‌ن‌های دیگر در گفتگو با خبرنگار صبا توضیح داد: امسال سازمان زیباسازی شهر تهران، شرکت اتوبوسرانی شهر تهران، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و شهرداری‌های مناطق ۶ و ۱۱ برای اطلاع‌رسانی بهتر سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر همکاری کرده‌اند و طی تفاهمنامه‌ای برای تبلیغات محیطی در سطح شهر تهران کنار این رویداد هنری هستند.
وی ادامه داد: بیشتر سالن‌های برگزاری این دوره از جشنواره در مناطق ۱۱، ۱۲ و ۶ هستند و ما تلاش کردیم با مذاکراتی که با شهرداری و مترو داشتیم فاز اول تبلیغات را یک هفته قبل از افتتاحیه با نصب ۵۰ پرتابل از پوستر و پخش تیزر تبلیغاتی آغاز کنیم. 
لک درباره فاز دوم تبلیغات توضیح داد: فاز دوم تبلیغات محیطی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با پایان یافتن ایام سوگواری از روز ۲۲ بهمن آغاز شده و تا روز اختتامیه در تاریخ ۴ اسفند ادامه دارد.
مدیر بخش تبلیغات و تشریفات سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر گفت: پوسترها و اقلام تبلیغاتی را در اختیار سالن‌ها قرار داده‌ایم تا در مجموعه‌های برگزاری نمایش‌ها اطلاع رسانی صورت گیرد.
وی با اشاره به حمایت سازمان صدا و سیما از سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: سازمان صدا و سیما در پوشش رسانه‌ای برنامه‌های این دوره از جشنواره حضور پررنگی دارد. 
لک درباره مذاکرات صورت گرفته با برخی از شبکه‌های تلویزیونی توضیح داد: مذاکرات ابتدایی با شبکه دو، شبکه چهار، شبکه خبر و رادیو صورت گرفته است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک روز قبل از افتتاحیه جشنواره در مجموعه تئاترشهر برای پوشش دهی برنامه‌ها حضور یافتند. 
این نویسنده و کارگردان در پایان بیان کرد: در این دوره از جشنواره تلاش کردیم تا زودتر از موعد برگزاری، تبلیغات و اطلاع رسانی صورت گیرد و اطلاعات دقیق را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم تا زحمات هنرمندان دیده شود.
   
سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند برگزار می شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است