پیگیری «حکایتهای کمال» در مطب دکتر هندی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۵

پیگیری «حکایتهای کمال» در مطب دکتر هندی

سریال «حکایتهای کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی این روزها مشغول تصویربرداری در شهرک غزالی است.

پیگیری «حکایتهای کمال» در مطب دکتر هندیبه گزارش خبرنگار صبا، تصویربرداری سریال «حکایتهای کمال» به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی همچنان در شهرک غزالی ادامه دارد.

 تاکنون بیش از ۸۰ درصد سریال تصویربرداری شده است و تدوین سریال به طور همزمان توسط شادی شایانفر در حال انجام است و روز گذشته ۲۰ بهمن ماه کار تصویربرداری در شهرک سینمایی غزالی در لوکیشن مطب دکتر هندی با بازی رامین ناصر نصیر پیگیری شد.

شهره لرستانی، آرش نوذری، محمدرضا شیرخانلو، امیر حسین کافتری، حمید ابراهیمی و سولماز غنی دیگر بازیگرانی بودند که در سکانس های سریال مقابل دوربین قرار گرفتند.

سریال «حکایتهای کمال» در ۳۱ قسمت توسط سیمافیلم تهیه می شود. فاز نخست این سریال برای ۳۱ قسمت نگارش  و قسمت های دیگر برای فاز دوم در نظرگرفته شده است.

محمود پاک نیت، شهره لرستانی، حمید ابراهیمی، محمدرضا شیرخانلو، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلورنظری، بیتا خردمند، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبرسنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر در این سریال بازی دارند.
این سریال روایتی از دهه ۴۰ است و اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است