«هار» قصه مدلینگ در جامعه است/ نه زمان داریم نه مکان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۷
حسین پوریانی فر در گفتگو با صبا:

«هار» قصه مدلینگ در جامعه است/ نه زمان داریم نه مکان

نمایش «هار» به نویسندگی و کارگردانی حسین پوریانی فر که در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در بخش مسابقه «ایران یک» حضور دارد به موضوع مدلینگ و فشن شوها می پردازد.
نمایش «هار» قصه مدلینگ در جامعه استحسین پوریانی فر کارگردان، نویسنده و طراح «هار» که در جشنواره تئاتر فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار صبا بیان کرد: نمایش از یک «کت واک» یا همان فشن شو آغاز می‌شود و در همان فضا به پایان می‌رسد با این تفاوت که اتفاقاتی در این مدت رخ می‌دهد که جریان نمایش را تغییر می‌دهد.
وی اضافه کرد: فشن شو فقط بخش ظاهری نمایش «هار» است و داستان نمایش بسیار عمیق تر از اتفاقی است که روی صحنه فشن شوی لباس رخ می دهد.
این کارگردان جوان درباره مکان رخداد داستانش توضیح داد: داستانی بی مکان و بی زمان داریم که می تواند در هر گوشه ای از دنیا وجود داشته باشد.
وی درباره دغدغه های خود در این نمایش گفت: نمایش «هار» قصه مشخصی برای تعریف کردن ندارد و سرنوشت مدل‌های نمایش را با عناصر زیادی نشان و اجازه برداشت آزاد را در پایان به مخاطب می‌دهد.
حسین پوریانی فر که تندیس بهترین کارگردانی از بیست‌ و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی برای نمایش «هار» را به دست آورده است در پایان درباره موسیقی این نمایش بیان کرد: موسیقی در نمایش «هار» با دیگر اعضا پیوندی عمیق خورده است و در تمامی لحظات شنیده می‌شود و همانطور که می دانید در بیست‌ و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی شایسته تقدیر شد.
نمایش «هار» به نویسندگی و کارگردانی حسین پوریانی فر و بازی علیرضا آشوری، سپندار اعلم، میلاد افواج، مرصاد بورقان، متین حبیبیان، علی اصغر حسینی، شهاب رحمانی، اکبر سلمانی اله دادی، مهدی قربانی، جواد کارگر، کیوان محمدی، بردیا مشهودی و نرگس نیک سیرت در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در بخش مسابقه «ایران یک» شرکت کرده است.
نسترن معصوم پور

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است