ساخت «کولکاپیس» پرتوی به سال آینده موکول شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۱
به دلیل مشکلات سرمایه؛

ساخت «کولکاپیس» پرتوی به سال آینده موکول شد

فیلم سینمایی «کولکاپیس» به کارگردانی و تهیه کنندگی کامپوزیا پرتوی که پیش از این قرار بود برای حضور در جشنواره فجر آماده شود، به سال 98 موکول شد.

به گزارش خبرنگار «صبا»؛ کامپوزیا پرتوی کارگردان فیلم سینمایی «کولکاپیس» در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت این فیلم سینمایی به خبرنگار «صبا» گفت:به دلیل نبود سرمایه فعلا ساخت فیلم به عقب افتاده است و هنوز پیش تولید فیلم را هم آغاز نکرده ایم.
وی در ادامه افزود: به دلیل شرایط حال حاضر سینما و عدم اکران فیلم «کامیون»، به احتمال زیاد ساخت فیلم «کولکاپیس»که قرار بود برای سی و هفتمین جشنواره فجر آماده شود به سال ۹۸ موکول شد.

پرتوی در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم «کامیون» که یکی از فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فجر بود، نیز توضیح داد:در این یک سال تمام فیلم ها اکران شد و نوبت به «کامیون» نرسید.در حال حاضر به فیلم ما زمان اکران داده اند که بدترین زمان است و من قبول نکرده ام فیلم در این زمان به نمایش در آید و در حال مذاکراتی برای تعیین زمان مناسب اکران«کامیون» هستم.

«کولکاپیس» که قرار بود از شهریور ماه فیلمبرداری آن در لوکیشن های لاهیجان و لنگرود آغاز شود، در ارتباط با مناسبات زندگی جوانان شهرستانی در شمال کشور است و فضای آن با فیلم «کامیون» ساخته قبلی کامپوزیا پرتوی که سال گذشته در جشنواره فجر حضور داشت متفاوت است.

آب چلیک نام پرنده ای است که در همه جای دنیا وجود دارد و به این پرنده در اصطلاح شمالی «کولکاپیس» می گویند. مفهوم عمومی این واژه هم به معنی زبر و زرنگ و سرخوش است و نام  این فیلم هم برگرفته از نام این پرنده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است