هفته دوم دی‌ماه با ۴ نمایش جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰

هفته دوم دی‌ماه با ۴ نمایش جدید

در دومین هفته از دی‌ماه، چهار نمایش جدید به فهرست اجراهای شهر تهران اضافه می شود.
به گزارش «صبا»؛ نمایش هایی از ۸ تا ۱۴ دی‌ماه به صحنه خواهند رفت یا آن را ترک می کنند که در این گزارش به فهرست آنها اشاره شده است.
نمایش هایی که اجراهای خود را آغاز می کنند
– نمایش «لاله زار» هتل کاتوزیان به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی از ۹ دی‌ماه تا ۹ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.
– نمایش «مانیفست تلخ به روایت من» به کارگردانی بهار براتی و نویسندگی داریوش کیا از ۹ تا ۲۵ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا خواهد شد.
– نمایش «موی سیاه خرس زخمی» به کارگردانی جابر رمضانی و نویسندگی جابر رمضانی و پیام سعیدی از ۹ تا ۲۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه خواهد رفت.
– نمایش «هزار و یک تو» به نویسندگی و کارگردانی السا فیروز آذر از ۱۳ دی‌ماه تا ۱۵ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو نمایش داده می‌شود.
* نمایش هایی که به اجرا ادامه می‌دهند
– نمایش «مهمانسرای دو دنیا» نوشته اریک امانوئل اشمیت و به کارگردانی سجاد همتی تا ۱۵ دی‌ماه ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه ایران تماشا اجرا می‌شود.
– نمایش «خرس» نوشته آنتوان چخوف و به کارگردانی سودا عبداله زاده تا ۱۶ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به نمایش در می‌آید.
– نمایش «جنون» به طراحی و کارگردانی ریحانه نبی‌یان تا ۱۶ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.
– نمایش «بنگاه تیاترال» نوشته علی نصیریان و به کارگردانی نسیم تاجی تا ۱۶ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ و به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.
– نمایش «مجلس سیاه بازی امیر ارسلان نامدار» به کارگردانی هیلا رضاییان و نویسندگی مهدی صفاری نژاد تا ۱۶ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه ایران تماشا به نمایش در می‌آید.
– نمایش «پول و پیاز» به نویسندگی و کارگردانی آدینه سمنانی تا ۱۷ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.
– نمایش «مردان بالا ده زنان پایین ده» به کارگردانی آوا فراهانی و نویسندگی سید محسن میر هاشمی تا ۱۷ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن کوچک تالار محراب اجرا می شود.
– نمایش «شب آوازهایش را می خواند» نوشته یون فوسه و به کارگردانی مهدی اصغریان تا ۱۸ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۷۰ دقیقه تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به نمایش در می‌آید.
– نمایش «اگزوتیکا» به کارگردانی امیرپاشا محمدی و نویسندگی مریم شکرریز تا ۱۹ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۴۰ دقیقه در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه به صحنه می‌رود.
– نمایش «بالستیک زخم» به کارگردانی شعیب مکتب داری و نیما ایمان زاده و نویسندگی پیام لاریان تا ۲۰ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۵ دقیقه در تالار مولوی اجرا می شود.
– نمایش «زن نیک ایالت سچوان» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا اکبری تا ۲۰ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ و به مدت ۸۰ دقیقه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به نمایش در می‌آید.
– نمایش «تن شوری» به کارگردانی و نوسیندگی رضا ثروتی و ‏‎بر اساس سریال تلویزیونی صحنه هایی از یک زناشویی اثر اینگمار برگمان تا ۲۰ دی‌ماه هر شب در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.
– نمایش «گذر لوطی هاشم» به کارگردانی حسین تبریزی و نویسندگی ابوالفضل حاجی علی خانی تا ۲۰ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.
– نمایش «بیست و پنج درصد» به نویسندگی و کارگردانی غزال حسینی تا ۲۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن اصلی مجموعه دیوار چهارم به نمایش در می‌آید.
– نمایش «راز پنهان» به نویسندگی و کارگردانی داود اسدالهی تا ۲۱ دی‌ماه هر شب ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه می رود.
– نمایش «خنکای ختم خاطره» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ تا ۲۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۹۰ دقیقه سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد شد.
– نمایش «هتل کوهستانی» نوشته واسلاو هاول به کارگردانی آریو راقب کیانی تا ۲۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ و به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر باران به نمایش در می‌آید.
– نمایش «نفر وسط از سمت چپ» به نویسندگی و کارگردانی امیرپاشا محمدی تا ۲۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۳۵ دقیقه سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه به صحنه می‌رود.
– نمایش «پارانویا، نوع سوم» به نویسندگی و کارگردانی امیرپاشا محمدی تا ۲۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۳۵ دقیقه در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه اجرا خواهد شد.
– نمایش «عشق در نگاه دوم» به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی زیارتی تا ۲۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در تالار ناصرخسرو به نمایش در می‌آید.
– نمایش «سی لاکس» به نویسندگی و کارگردانی حسین برفی نژاد تا ۲۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می‌رود.
– نمایش «چشمش به دشت باز» به نویسندگی و کارگردانی سعید رسولی تا ۲۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود.
– نمایش «مکعب» به کارگردانی علی سلیمانی و نویسندگی سبا سلیمانی تا ۲۵ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه سیمرغ به نمایش در می‌آید.
– نمایش «بازیافتی‌ها» نویسندگی و کارگردانی رضا حیدری تا ۲۶ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ و به مدت ۶۵ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.
– نمایش «دال» به نویسندگی و کارگردانی علی زمانی تا ۲۸ دی‌ماه هر روز ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۱۰ دقیقه در پلاتو مولوی اجرا می‌شود.
– نمایش «کافکا با من سخن بگو» به نویسندگی و کارگردانی قطب الدین صادقی تا ۲۸ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه شانو به نمایش در می‌آید.
– نمایش «شب» به نویسندگی و کارگردانی صحرا فتحی تا ۲۸ دی ماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.
– نمایش «در رو پستچی باز نکن» به نویسندگی و کارگردانی محمد کرمی تا ۲۹ دی ماه هر شب ساعت ۲۱ سالن اصلی تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می‌شود.
– نمایش «خانه برناردا آلبا» نوشته فدریکو گارسیا لورکا و دراماژتوری محمد چرمشیر و کارگردانی علی رفیعی تا ۳۰ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۱۳۵ دقیقه در تالار وحدت به نمایش در می‌آید.
– نمایش «اوبو» نوشته آلفرد ژاری و به کارگردانی میرعلیرضا دریابیگی تا ۴ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت ۷۵ دقیقه در تالار حافظ به صحنه می رود.
– نمایش «هدیه جشن سالگرد» بر اساس متنی از افشین هاشمی و به کارگردانی مجید فرهاد هر شب در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.
** این نمایش‌ها صحنه را ترک می‌کنند
– نمایش «مرد و اسلحه» نوشته جرج برنارد شاو به کارگردانی رسول قادری تا ۹ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۱ و به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.
– نمایش «نم زده» به نویسندگی محمد رمضانی و کارگردانی بهشاد رسولی تا ۹ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.
– نمایش «افلیای دوچرخه‌ها» به کارگردانی هستی جعفری جوزانی و محمدرضا ایزدی و نویسندگی هستی جعفری جوزانی تا ۱۰ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه در عمارت روبرو به اجرا می‌شود.
– نمایش «شهرزاد» به نویسندگی و کارگردانی سحر محمدی از ۱۰ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۳۰ دقیقه در عمارت روبرو به نمایش در می‌آید.
– نمایش «هفت نفرت انگیز» به کارگردانی علی رویگری و نویسندگی سینا جوهریان تا ۱۰ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰ در مجموعه پدرخوانده به صحنه می‌رود.
– نمایش «مواجهه با ورنوسفادرانی» به نویسندگی و کارگردانی رضا سعیدی تا ۱۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت ۶۰ دقیقه در خانه هنر پیچازی اجرا می‌شود.
– نمایش «از اونور کارائیب کشوندیش اینجا چیکار!؟ » به کارگردانی سمیرا مهدوی و نویسندگی نگار دوستی ثانی تا ۱۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.
– نمایش «داشتی عاشقونه باهام حرف میزدی» به نویسندگی و کارگردانی علی بابایی تا ۱۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۷ تئاتر باران به صحنه می‌رود.
– نمایش «معرفی می‌کنم شوهرم آقای پیچازی» به کارگردانی محسن شکری و نویسندگی گیتی بایندر تا ۱۲ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ و به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.
– نمایش «شی آف» به نویسندگی و کارگردانی داوود پورحمزه تا ۱۲ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.
– نمایش «مردی به نام اوهه» نوشته اسلاومیر مروژک به کارگردانی سید بهرام سروری نژاد تا ۱۳ دی‌ماه هرشب ساعت ۲۱ و به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.
– نمایش «مردی به نام دایک» نوشته هال ورثی‌هال و روبرت میدل‌مس و به کارگردانی مهدی میامی تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت ۷۰ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می‌رود.
– نمایش «با من رودررو حرف بزن» به کارگردانی مهدی محمدی تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ و به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانه ماه حوزه هنری به نمایش در می‌آید.
– نمایش «خرده نان» نوشته لویی کالافرت و به کارگردانی کورش سلیمانی تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ و به مدت ۵۵ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر اجرا می‌شود.
– نمایش «پرومته/ طاعون» به کارگردانی شهاب آگاهی تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰ و به مدت ۶۰ دقیقه در سالن چهارسو تئاترشهر به نمایش در می‌آید.
– نمایش «جشن تولد» نوشته هارولد پینتر و به کارگردانی مرتضی نوری تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۱۰۰ دقیقه در مکتب تهران اجرا می‌شود.
– نمایش «ایستگاه ابری» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کلاهچیان تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در پلاتو اجرا تئاترشهر به صحنه می رود.
– نمایش «بی سرپرست» به کارگردانی امیر عبادی و نویسندگی بهنام سرلک تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۷:۳۰ و به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.
– نمایش «فاندو و لیز» نوشته فرناندو آرابال و کارگردانی هوشمند هنرکار از امروز تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ و به مدت ۶۰ دقیقه در سالن چهارسو تئاتر شهر اجرا می‌شود.
– نمایش «بینوایان» نوشته ویکتور هوگو و به کارگردانی حسین پارسایی تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت ۱۲۰ دقیقه در رویال هال اسپیناس پالاس به صحنه می‌رود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است