«وکیل مدافع» راهی رامسر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۳
در گفتگو با «صبا» مطرح شد:

«وکیل مدافع» راهی رامسر شد

فیلم سینمایی «وکیل مدافع» به کارگردانی مشترک سلما بابایی، ونداد دوشن و تهیه کنندگی محسن علی اکبری با باپایان تصویربرداری در تهران، راهی رامسر شد.

به گزارش «صبا»، سلما بابایی؛ کارگردان فیلم سینمایی «وکیل مدافع» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی در گفت و گو با خبرنگار «صبا» گفت: فیلمبرداری «وکیل مدافع» روزگذشته درشهرک سینمایی شهر تهران به پایان رسید و گروه برای فیلمبرداری  لوکیشن های  بخش دوم از امروز راهی شمال ایران می شوند که ۱۰روز به طول می انجامد.
وی در ادامه افزود:فیلم برداری بخش تهران ۳۰روز به طول انجامید و فردا برای بخش دوم که ۱۲روز است راهی رامسرخواهیم شد. تدوین،صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم نیز  همزمان در حال انجام است تا فیلم برای سی و هفتمین جشنواره فجر آماده شود.
بابایی درارتباط با مشکلات ساخت این فیلم نیز توضیح داد:به دلیل ژانر دفاع مقدس،برای ساخت آن مشکلات زیادی کشیدیم ولی با توجه به گروه خوب و همراه توانستیم، فیلم را به خوبی جلو ببریم واین موضوع،  از سختی کار می کاست.آقای علی اکبری تهیه کننده نیز در سختی ها همراه ما بود و برای من و آقای دوشن که اولین کار سینمایی را سپری می کنیم دل گرمی کاملی بودند.ایشان در مقابله با حواشی بسیار به ما کمک می کردند تا تمرکز کاملی به روی «وکیل مدافع» داشته باشیم.

در خلاصه داستان این فیلم آماده است ؛اگر در سال ۹۷جنگی اتفاق بیافتد و جنگی که در ۳۰سال پیش رخ داد مجدد تکرار شود، به کجا خواهیم رفت و چه خواهیم کرد؟ این موضوع؛ قصه «وکیل مدافع» است و روایت گر نگاهی عمیق با باری سیاسی نسبت به فضای روز و ۸سال جنگ دفاع مقدس خواهد بود.

ایمان افشاریان، کوروش تهامی، محمودعزیزی و مجید یاسر بازیگرانی هستند که تاکنون جلوی دوربین «وکیل مدافع» رفته اند و به زودی بازیگران دیگری نیز به پروژه اضافه خواهند شد.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: کارگردان:سلما بابائی و ونداد دوشن، مشاورکارگردان:سیدمسعوداطیابی، مشاور فیلمنامه: رضا مقصودی، مدیرفیلمبرداری:محمدرضاسکوت، مدیرصدابرداری:آرش برومند، طراح صحنه و لباس:اصغرنژادایمانی، مدیرتولید:محمدشریفی، طراح چهره پردازی:داریوش صالح نیا، جلوه های ویژه میدانی:محسن روزبهانی،جلوه های ویژه کامپبوتری:امیرزرین، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی:علیرضا سبزواری، مجری طرح:فرهاد کی نژاد، سرمایه گذار:گروه سرمایه گذاری مبینا، تهیه کننده:محسن علی اکبری.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است