آخرین روزهای پاییز و پرده آخر اجراها | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۷

آخرین روزهای پاییز و پرده آخر اجراها

با سپری شدن روزهای فصل پاییز نمایش های بسیاری صحنه را ترک می کنند و اجراهای دیگر، خود را به زمستان می‌رسانند.
به گزارش «صبا»، در سومین فصل از سال، نمایش هایی به صحنه رفتند و مخاطبان را به سوی خود جذب کردند و در روزهای پایانی از این فصل برخی از نمایش ها خود را به اجرای زمستان می رسانند اما بسیاری از نمایش ها پرده آخرشان را در این روزها اجرا می کنند.

– نمایش «شی آف» به نویسندگی و کارگردانی داوود پورحمزه از ۲۵ آذرماه تا ۱۲ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه خواهد رفت.
– نمایش «بی سرپرست» به کارگردانی امیر عبادی و نویسندگی بهنام سرلک از ۲۵ آذرماه تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۷:۳۰ و به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا خواهد شد.
– نمایش «زن نیک ایالت سچوان» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا اکبری از ۲۷ آذرماه تا ۲۰ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ و به مدت ۸۰ دقیقه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به نمایش داده می‌شود.
– نمایش «معرفی می کنم شوهرم آقای پیچازی» به کارگردانی محسن شکری و نویسندگی گیتی بایندر از ۲۷ آذرماه تا ۱۲ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ و به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه خواهد رفت.
– نمایش «خنکای ختم خاطره» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ از ۲۴ آذرماه تا ۲۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰ و به مدت ۹۰ دقیقه سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد شد.
– نمایش «تن شوری» به کارگردانی و نوسیندگی رضا ثروتی و ‏‎بر اساس سریال تلویزیونی صحنه هایی از یک زناشویی اثر اینگمار برگمان از ۲۵ آذرماه تا ۲۰ دی‌ماه هر شب در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ در تئاتر مستقل تهران به نمایش داده می‌شود.
** نمایش هایی که با اتمام پاییز، به پرده آخر نمی رسند
– نمایش از «اونور کارائیب کشوندیش اینجا چیکار!؟ » به کارگردانی سمیرا مهدوی و نویسندگی نگار دوستی ثانی تا ۳ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ و به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.
– نمایش «مردی به نام دایک» نوشته هال ورثی‌هال و روبرت میدل‌مس و به کارگردانی مهدی میامی تا ۲ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت ۷۰ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به نمایش در می آید.
– نمایش «بنگاه تیاترال» نوشته علی نصیریان و به کارگردانی نسیم تاجی تا ۵ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ و به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.
– نمایش «هتل کوهستانی» نوشته واسلاو هاول به کارگردانی آریو راقب کیانی تا ۵ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ و به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر باران به صحنه می‌رود.
– نمایش «به دنیا خوش آمدید» به نویسندگی و کارگردانی پارسا ذوالفقاری تا ۵ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۷ و به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می آید.
– نمایش «مده‌آی سن مدار» نوشته آنکا ویسده و کارگردانی بورژین عبدالرزاقی تا ۵ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۱۵ و به مدت ۷۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.
– نمایش «سندِ روم استکهلم» به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی ابراهیمی تا ۶ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ و به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود.
– نمایش «انحراف موقت» به نویسندگی و کارگردانی بهنام حجتی تا ۷ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ و در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.
– نمایش «با من رودررو حرف بزن» به کارگردانی مهدی محمدی تا ۷ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ و به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانه ماه حوزه هنری به نمایش در می‌آید.
– نمایش «خاک شیرین» به کارگردانی علی برجی و نویسندگی حامد مکملی تا ۷ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ و به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه سرو اجرا می‌شود.
– نمایش «خروس لاری» به نویسندگی و کارگردانی امید سهرابی تا ۷ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت ۹۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر به صحنه می‌رود.
– نمایش «بی‌خانمان» به نویسندگی و کارگردانی محمود رشیدی تا ۷ دی‌ماه جمعه‌ها ساعت ۱۶ و به مدت ۴۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.
– نمایش «طناب» نوشته پاتریک همیلتون و به کارگردانی نصیر ملکی جو تا ۷ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ و به مدت ۷۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر اجرا می شود.
– نمایش «بدون تماشاگر» به نویسندگی ابوالفضل کاهانی کارگردانی امید اخوین تا ۷ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.
– نمایش «مرد و اسلحه» نوشته جرج برنارد شاو به کارگردانی رسول قادری تا ۸ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۱ و به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.
– نمایش «مواجهه با ورنوسفادرانی» به نویسندگی و کارگردانی رضا سعیدی تا ۱۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت ۶۰ دقیقه در خانه هنر پیچازی اجرا می شود.
– نمایش «مردی به نام اوهه» نوشته اسلاومیر مروژک به کارگردانی سید بهرام سروری نژاد تا ۱۳ دی‌ماه هرشب ساعت ۲۱ و به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.
– نمایش «فاندو و لیز» نوشته فرناندو آرابال و کارگردانی هوشمند هنرکار از امروز تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ و به مدت ۶۰ دقیقه در سالن چهارسو تئاتر شهر به نمایش در می آید.
– نمایش «بینوایان» نوشته ویکتور هوگو و به کارگردانی حسین پارسایی تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت ۱۲۰ دقیقه در رویال هال اسپیناس پالاس اجرا می شود.
– نمایش «پرومته/ طاعون» به کارگردانی شهاب آگاهی تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰ و به مدت ۶۰ دقیقه در سالن چهارسو تئاترشهر به صحنه می‌رود.
– نمایش «خرده نان» نوشته لویی کالافرت و به کارگردانی کورش سلیمانی تا ۱۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ و به مدت ۵۵ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر به نمایش در می آید.
– نمایش «بازیافتی‌ها» نویسندگی و کارگردانی رضا حیدری تا ۲۶ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ و به مدت ۶۵ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود.
– نمایش «عشق من، حامد بهداد» به کارگردانی شکرخدا گودرزی و نویسندگی افشین هاشمی تا ۳۰ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ و در کافه خانه موزه استاد عزت الله انتظامی به صحنه می رود.
– نمایش «خانه برناردا آلبا» نوشته فدریکو گارسیا لورکا و دراماژتوری محمد چرمشیر و کارگردانی علی رفیعی تا پایان دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۱۳۵ دقیقه در تالار وحدت به نمایش در می آید.
– نمایش «اوبو» نوشته آلفرد ژاری و به کارگردانی میرعلیرضا دریابیگی تا ۴ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت ۷۵ دقیقه در تالار حافظ به صحنه می رود.
** نمایش هایی که پایان آذر، پایان آنهاست
– نمایش «شاه لیر» نوشته ویلیام شکسپیر و به کارگردانی مسعود دلخواه تا ۲۵ آذرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۲۴۰ دقیقه در تئاتر شهر به صحنه می‌رود.
– نمایش «شب بیست و یکم» نوشته محمود استاد محمد و کارگردانی سمیرا عالم پناه از امروز تا ۲۵ آذرماه هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۷۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.
– نمایش «هار» به نویسندگی و کارگردانی حسین پوریانی فر تا ۲۶ آذرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ و به مدت ۶۰ دقیقه در تالار مولوی به نمایش در می آید.
– نمایش «خواهران و برادران دالتون» به نویسندگی و کارگردانی محمد رضایی مقدم تا ۲۷ آذرماه هر شب ساعت ۱۷:۴۵ و به مدت ۴۴ دقیقه در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه به صحنه می‌رود.
– نمایش «حجم غلیظ» به نویسندگی و کارگردانی منصور صلواتی تا ۲۷ آذرماه هر شب ساعت ۱۸:۱۵ در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.
– نمایش «گربه ها و آقاها» به کارگردانی احسان بیات‌فر و نویسندگی حسین امرایی تا ۲۸ آذرماه هر شب ساعت ۲۱ و به مدت ۶۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به نمایش در می آید.
– نمایش «لطفا با مرگ من موافقت کنید!» نوشته شهرام کرمی و به کارگردانی کوروش ساسانیان تا ۲۹ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تالار محراب به صحنه می‌رود.
– نمایش «سنگر دوست داشتنی» نوشته جی.آر ویلار به کارگردانی مسلم آئینی تا ۲۹ آذرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۹۰ دقیقه در تالار ناصرخسرو اجرا می‌شود.
– نمایش «خانم گلاب» به نویسندگی محبوبه نورنقدی و کارگردانی محمد قنبری تا ۲۹ آذرماه هر شب ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.
– نمایش «پادشاه می‌میرد» نوشته اوژن یونسکو و به کارگردانی محمد فاتحی تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۲۱ و به مدت ۶۰ دقیقه در سالن اصلی تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود.
– نمایش «لغزش آنی کلام» به کارگردانی امید مشهدی و نازنین بهرام تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت ۵۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود.
– نمایش «مثل آب برای شکلات» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ و به مدت ۹۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.
– نمایش «تجزیه» به کارگردانی مرتضی جلیلی دوست و نویسندگی صبا نجاتی تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ و به مدت ۶۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می‌رود.
– نمایش «شب هزار و یکم» نوشته بهرام بیضایی و کارگردانی میلاد محمدی پور تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۷:۳۰ و به مدت ۵۰ دقیقه سالن اصلی تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می شود.
– نمایش «دارم اینجا تجزیه می شم» به نویسندگی بهاءالدین مرشدی و کارگردانی احسان گرایلی تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت ۵۰ دقیقه در سالن اصلی تماشاخانه دیوار چهارم به نمایش در می‌آید.
– نمایش «آخر بازی» نوشته ساموئل بکت و به کارگردانی مهسا منصوری تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۹۰ دقیقه در مکتب تهران به صحنه می‌رود.
– نمایش «با من بخند وودی» نوشته وودی آلن به کارگردانی فرشید حاجیان تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ و به مدت ۷۰ دقیقه در موسسه فرهنگی هنری همای سعادت اجرا می‌شود.
– نمایش «دهشت و نکبت رایش سوم» نوشته برتولت برشت به کارگردانی داریوش مودبیان تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی به نمایش در می‌آید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است