«نبات» پروانه نمایش گرفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴
با بازی شهاب حسینی؛

«نبات» پروانه نمایش گرفت

فیلم سینمایی «نبات» به تازگی پروانه نمایش را دریافت کرده و آماده اکران می شود.
 به گزارش «صبا» پگاه ارضی؛ کارگردان فیلم سینمایی «نبات» که اولین ساخته وی در مقام کارگردانی فیلم بلند سینمایی است، درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی در گفت و گو با خبرنگار «صبا» عنوان کرد:سال گذشته فیلمبرداری فیلم سینمایی «نبات» به کارگردانی من و تهیه کنندگی هوشنگ نور اللهی در آذر ماه آغاز شد و پس از حدود ۳۶روز فیلمبرداری به پایان رسید.
وی در ادامه افزود: با پایان مراحل فنی، برای دریافت پروانه نمایش اقدام کردیم و پس از چندین ماه به تازگی پروانه نمایش فیلم را دریافت کرده ایم.
ارضی در ارتباط با حضور فیلم در جشنواره خارجی افزود: به تازگی فیلم «نبات»برای حضور دربخش مسابقه زنان جشنواره بین المللی   فیلم داکا پذیرفته شده است و از ۱۰تا ۱۸ژانویه این جشنواره برگزارخواهدشد.
او درباره همکاری با بازیگران و عوامل این فیلم سینمایی توضیح داد: کار کردن در کنار هنرمندان بزرگ، توانمند، با تجربه،  و با سوابق درخشان یک سعادت بزرگ و لطف الهی محسوب می شود. به خصوص اینکه کار اولت هم باشد و خداراشکر این لطف در فیلم «نبات» شامل حال من هم شد.  تمام عوامل فیلم «نبات» با انگیزه و با عشق  برای این کارزحمت کشیدند و  امیدوارم مردم هم  از تماشای این فیلم  لذت ببرند.
پگاه ارضی کارگردان ۱۶فیلم کوتاه و داور یکی از جشنواره های بین المللی فیلم کوتاه بوده است و «نبات» اولین ساخته بلند وی در مقام کارگردانی است.

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از شهاب حسینی،نازنین فراهانی و ستایس محمودی.
دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از معصومه رحمتی،تینا اسدی،پدرام جنت سرای نمین.
لیست عوامل فیلم سینمایی نبات عبارتند از:نویسنده و کارگردان:پگاه ارضی، مدیر فیلمبرداری:اشکان اشکانی،طراح صحنه و لباس:امیر حسین حداد،طراح چهره پردازی:سید جلال موسوی،صدابردار:حسین بشاش، تدوین:بهرام دهقانی-محمد نجاریان،صداگذار:آرش قاسمی، عکاس:نوید ارضی ،تصحیح رنگ:نیما دبیرزاده،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:ایمان توکلی،دستیار دوم کارگردان:سروش طباطبایی،منشی صحنه:داریوش اسقایی،دستیار اول فیلمبردار:مجتبی شادرو،گروه فیلمبرداری:علیرضا افشاری،مسعود عباسی،محمد بختیاری،مهدی علیزاده،مسئول دوربین:جواد عربی،پشتیبانی فنی:جمشید قدرتی،گروه صحنه و لباس:دستیار اول صحنه:بابک صالح،دستیار لباس:رقیه تقی نژاد،مدیر صحنه:محمدرضا جنیدی،دستیار صحنه :علی کاظمی،گروه صدا:مسعود سید عباسی،جواد شعبانی،گروه چهره پردازی:مرسده رضایی،مرتضی سعیدی،گروه تدارکات:احسان رشیدیان،سعید رفیع زاده،خدمات:فرزاد سروی،وحید عشق پور،مسئول هنروران:جواد حصاری، ،مدیر تدارکات:مرتضی اسکندری،مجری طرح و مدیر تولید:ابراهیم زاهدی فر،تهیه کننده:هوشنگ نورالهی،سرمایه گذار:حسن غلامی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است