فضای نمایش «وامانده تهران» فضایی نوستالژی دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۱
حامد رحیمی نصر در گفت و گو با «صبا»:

فضای نمایش «وامانده تهران» فضایی نوستالژی دارد

فضای نمایش «وامانده تهران» تراژدی و طنز است و به همراه موسیقی، فضایی نوستالژی برای بیننده فراهم کرده است.

حامد رحیمی نصربه گزارش «صبا»، حامد رحیمی نصر بازیگر و کارگردان تئاتر که از ۲۲ آذر  نمایش «وامانده تهران» را روی صحنه می‌برد در گفت و گو با «صبا» اظهار کرد: نمایش «وامانده تهران» داستان پیرمردی است که در اینستاگرام متوجه می‌شود دو جوان در یک ساعت قرار رقص گذاشته‌اند و این پیرمرد تلاش می‌کند خود را به این فضا برساند و با گروه موسیقی مواجه می‌شود که برای اجرای یک کنسرت تمرین می‌کنند.

وی در ادامه افزود: هرکسی در زندگی گله و شکایت‌هایی دارد و پیرمرد هم به دلیل کهولت سن از زندگی خود ناراضی است اما در ادامه، ماجرا تغییر می‌کند. فضای نمایش «وامانده تهران» تراژدی و طنز است و به همراه موسیقی، فضایی نوستالژی برای بیننده فراهم کرده است.

این کارگردان در پایان افزود: نمایش «وامانده تهران» مخاطب را با محتوا و موزیک درگیر می‌کند تا دست خالی از سالن بیرون نروند و امیدوارم شروع این نمایش با استقبال مخاطبین عزیز همراه باشد.

گفتنی است نمایش «وامانده تهران» به نویسندگی و کارگردانی علی شعائی، محمد آزاد فرد (بانگاهی آزاد به داستان انفجار بزرگ اثر هوشنگ گلشیری) و طراحی و بازی حامد رحیمی نصر به همراه ۳۰ نوازنده و بازیگر ۲۲ و ۲۳ آذر در پردیس تئاتر شهرزاد – سالن یک روی صحنه می‌رود.
نسترن معصوم‌پور

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است