سردرگمی اکران گریبانگیر «بهت» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۱

سردرگمی اکران گریبانگیر «بهت» شد

فیلم سینمایی «بهت» با گذشت مدت زیادی از تولید آن همچنان در بلاتکلیفی اکران به سر می‌برد.
به گزارش «صبا»، محمد نشاط؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «بهت» که مدتی است در انتظار اکران است؛ درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی در گفت و گو با خبرنگار «صبا» عنوان کرد: پخش فیلم بر عهده هدایت فیلم است و برای خود من هم جای سوال است که با گذشت زمان طولانی که در انتظار اکران است و پخش کننده فیلم که برعهده یکی از بزرگ ترین پخش کنندگان است، چرا «بهت» همچنان باید در بلاتکلیفی اکران به سر ببرد؟

وی در ادامه افزود: همچنان در تلاش هستیم که بتوانیم فیلم را به اکران برسانیم ولی نمی دانم در نهایت چه خواهد شد. ما در حال حاضر با دو مشکل مواجه هستیم؛ اگر بخواهیم در اسفندماه فیلم را اکران کنیم اتفاق خوبی در انتظار فیلم نیست و پیش از آن هم که قرارداد فیلم ها بسته شده و با جشنواره تداخل پیدا می کند. در سال آینده هم با ترافیک فیلم های جدید مواجه خواهیم شد و واقعا نمی دانم چه باید کرد و دلیل اکران نشدن فیلم برایم روشن نیست.

گفتنی است، «بهت» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عباس رافعی و تهیه‌کنندگی محمد نشاط است که در آن مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی، محمدرضا رهبری و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زوجی از قشر متوسط ایران امروز، پس از ۲۰ سال فراق اکنون که همدیگر را یافته‌اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه‌هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر ۲ خانواده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است