khabargozarisaba.ir
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 15
کد خبر: ۵۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
برند «لاگوست» قصد دارد تا آرم معروف تمساح روی تی‌شرت‌های خود را پس از ۸۵ سال با نشان‌های دیگری جایگزین کند. این اولین‌بار است که یک برند لوگوی خود را به این صورت تغییر می‌دهد.
به گزارش «صبا»، برند فرانسوی «لاگوست»  قصد دارد تا آرم معروف تمساح (سوسمار) روی تی‌شرت‌های یقه‌دار خود را پس از ۸۵ سال با نشان‌های دیگری جایگزین کند. این اولین‌بار است که یک برند لوگوی خود را به این صورت تغییر می‌دهد.

این اقدام شرکت «لاگوست» در راستای حفاظت از محیط زیست، تنوع زیستی و آگاهی رسانی در این زمینه است. این شرکت می‌گوید که به دلیل مخاطرات زیست محیطی قصد دارد که تصویر ده حیوان در معرض خطر انقراض را به جای آرم تمساح بر روی لباس‌های خود هک کند.

نشان این شرکت، از نام مستعار «ژان رنه لاکست»، بنیانگذار آن گرفته شده است. این تنیس باز حرفه‌ای فرانسوی به دلیل سرسختی در زمین بازی به «تمساح» مشهور بود.

آژانس تبلیغاتی بتک (BETC) مبدع این ایده مشارکتی سه ساله را با شرکت لاکست و اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) برقرار کرد.

این اتحادیه که ۷۰ سال سابقه فعالیت در زمینه حفظ محیط زیست را در کارنامه خود دارد، در پروژه «نجات تنوع گونه‌های مختلف» با شرکت لاکست همکاری می‌کند.

آژانس بتک (BETC) و کارشناسان اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت انواع گونه‌های در معض خطر انقراض را انتخاب می‌کنند و شرکت لاکست طرحی از این حیوانات را برای لوگوی روی تی‌شرت‌ها طراحی می‌کند.

برای هر گونه در معرض انقراض نمونه‌های محدودی تولید می‌شود. برای مثال تی‌شرت با آرم گرازماهی کالیفرنیا ۳۰ عدد یا طرح ایگوانای آنگادا ۴۵۰ عدد و در مجموع ۱۷۷۵ نمونه محدود از این تی‌شرت ها تولید خواهد شد. عواید فروش این تی‌شرت‌های یقه دار برای حفظ این گونه‌ها استفاده خواهد شد.

این مارک که در ایران به لباس‌های «سوسمار نشان» معروف بوده است، حالا با لوگوهای گوناگون به بازار خواهد آمد.
ارسال به دوستان
برچسب ها: مد و لباس ، لاگوست ، lacoste
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: