شب نشینی شبکه چهار با سیاوش طهمورث و محمود عزیزی | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۷

شب نشینی شبکه چهار با سیاوش طهمورث و محمود عزیزی

شبکه چهار سیما امشب در شب تئاترمیزبان سیاوش طهمورث و دکتر محمود عزیزی می شود.

 به گزارش خبرنگار «صبا» ؛مجله فرهنگی و هنری «شب های هنر» که در شبهای شنبه به موضوع تئاتر می پردازد، امشب به سراغ «تئاتر آیینی» می رود.
در این برنامه که تهیه کنندگی آن را امیرقمیشی و اجرا را پیام دهکردی بر عهده دارد ، امشب «تئاتر آیینی» از منظر تاریخی و اجرای این گونه از نمایش ها در صحنه تئاتر را با حضور دکتر محمود عزیزی استاد دانشگاه، کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون و سیاوش طهمورث بازیگر، سینما و تلویزیون بررسی می کند.
پخش گزارش هایی از پشت صحنه نمایش عاشورایی «خورشید حلب از کشور سوریه» و تمرین نمایش عاشورایی «رسول» در بوستان نوروز پارک آب و آتش از دیگر بخش های این برنامه تلویزیونی است.
یکشنبه شب موسیقی با اجرای رضا مهدوی و تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، دوشنبه شب شعر با اجرای محمود اکرامی فر و تهیه کنندگی کوروش انصاری، سه شنبه شب کتاب با اجرای مسعود دیانی و تهیه کنندگی حسین شاه مرادی، چهارشنبه شب سینما با اجرای مسعود فراستی و تهیه کنندگی سلمان وکیلی به ترتیب سایر شب های مجله شامگاهی «شب های هنر» را تشکیل می دهند.

«شب های هنر» برنامه جدید شبکه چهار در حوزه ادب و هنر است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است