مرجانه گلچین: از مافیای موجود در سینما جلوگیری کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵
انتظارات هنرمندان از رئیس جدید سازمان سینمایی/۶

مرجانه گلچین: از مافیای موجود در سینما جلوگیری کند

چرا در این عرصه عدالت برقرار نیست و هنرمندی باید خانه نشین باشد و هنرمندی در همه عرصه ها فعال باشد؟ امیدوارم فرد جدید بر این بی عدالتی ها نظارت داشته و از مافیای موجود در سینماجلوگیری کند.

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون در ارتباط با تغییر رئیس سازمان سینمایی و ویژگی فرد جدید در این سمت، در گفت‌و‌گو با «صبا» عنوان کرد: درخواست هایی داریم که در دوره های قبلی هم مطرح کردیم ولی کسی به داد ما نرسید. به نظر من رئیس سازمان سینمایی  که حکم پدر سینما را دارد باید از اوضاع و احوال افراد خانواده خود باخبر باشد، اینطور نباشد که فقط عده ای از افراد در راس امور قرار بگیرند و فقط حال و اوضاع آن ها مدنظر باشد و عده ای را به حال خود رها کنند.

وی در ادامه افزود: تبعیض وحشتناکی در سینمای ما موج می زند و عده ای همیشه مشغول به کار و عده ای فقط تماشاگر کارها هستند، فرد جدید باید پاسخگوی این تبعیض های موجود باشد و برای رفع آن ها تلاش کند. اگر روزی ما از کار افتاده شویم چه کسی قرار است به داد ما برسد؟

گلچین به  مافیای موجود در سینما اشاره کرد و توضیح داد: سطح کیفی فیلم های روی پرده ما نسبت به گذشته بسیار افت کرده است و  همیشه هنرمندان مشخصی را روی پرده سینماها می بینیم، این افراد حتی در شبکه نمایش خانگی و حتی در سالن های تئاتر هم کار را به دست گرفته اند! چرا در این عرصه عدالت برقرار نیست و هنرمندی باید خانه نشین باشد و هنرمندی در همه عرصه ها فعال باشد؟ امیدوارم فرد جدید بر این بی عدالتی ها نظارت داشته و از مافیای موجود در سینماجلوگیری کند و مانند یک  پدردلسوز، از اوضاع و احوال افراد خانواده اش باخبر باشد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است