مربیان کانون با اهدای کتاب به دیدار کودکان بیمارستانی رفتند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۲

مربیان کانون با اهدای کتاب به دیدار کودکان بیمارستانی رفتند

مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک به دیدار کودکان بیمار رفتند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی «صبا»: قصه‌خوانی، نمایش و اهدای کتاب بخشی از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کودکان بستری در بیمارستان‌های بهرامی و حضرت علی‌اصغر در هفته‌ی ملی کودک بود.

بر اساس این گزارش وحید خسروی، زهرا حبیبی، رویا بهادری، رقیه ابراهیم‌پور، مهرنوش تنهایی، فائزه توحیدلو و زحل موذن مربیانی بودند که بخشی از فعالیت‌های چندگانه‌ی کانون را در قالب هدیه‌ای فرهنگی برای این کودکان به ارمغان بردند.

همچون سال‌های گذشته این مربیان در بخش‌های مختلف این بیمارستان‌ها حاضر شده و به گفت‌وگو با کودکان و والدین آن‌ها پرداختند.

بر همین اساس، کتاب‌های متنوعی با موضوع‌های داستان، شعر، طنز و… با توجه به رده‌بندی سنی این کودکان در اختیار مخاطبان اصلی هفته‌ی ملی کودک قرار گرفت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تمام جشنواره‌های خود تلاش دارد تا کودکان با نیازهای ویژه را نیز تحت پوشش فعالیت‌های خود قرار دهد. در صورت عدم حضور این مخاطبان در جشنواره‌ها، مربیان مراکز کانون ضمن حضور در مدرسه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، خانه‌های فرهنگ، مراکز بهزیستی و… شادی را برای این مخاطبان هدیه می‌برند.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک روز ۲۰ مهر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون به کار خود پایان می‌دهد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است