«بهت» در انتظار سرگروه مناسب برای اکران است | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶
در گفت‌وگو با «صبا» مطرح شد:

«بهت» در انتظار سرگروه مناسب برای اکران است

فیلم سینمایی «بهت» به کارگردانی عباس رافعی و تهیه کنندگی محمدنشاط در انتظار سرگروه مناسب برای اکران در پاییز است.

محمد نشاط تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بهت» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم فیلم را زودتر اکران کنیم و تا آخر این هفته نتیجه قطعی اعلام خواهد شد.
وی در ادامه افزود: تلاشمان این است که سرگروه خوبی برای فیلم بگیریم، چون تعدادی از فیلم ها دچار فیلم‌سوزی می شوند. تعدادی از فیلم ها سالن های زیادی را در اختیار دارند و تعدادی دیگر از آنها با سالن های کمتری مواجه می شوند و این موضوع جدیدی نیست و سالیان سال در سینمای ایران حاکم است. سمت و سوی سینمای ما به سمت فیلم های کمدی رفته و کمتر به فیلم های اجتماعی پرداخته می شود.
نشاط در خصوص اکران قطعی این فیلم سینمایی که قرار بود در پاییز اکران شود،اذعان داشت: حتما فیلم در پاییز و در ماه آبان یا آذر اکران خواهد شد ولی اینکه زمان قطعی آن چه زمانی است به زودی اعلام می شود.
تهیه کننده فیلم «قرنطینه» در ارتباط با اکران خارجی فیلم نیز توضیح داد:دو قراردادبرای اکران آمریکا و اروپا داریم که بخشی به فستیوال ها و بخشی به اکران ها باز می گردد. برنامه ها اکران خارجی فیلم از جمله زیرنویس،دوبله و پوسترهای خارجی فیلم را آماده کردیم که انشاالله اکران های خارجی فیلم هم به زودی آغاز خواهد شد.
«بهت» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عباس رافعی و تهیه‌کنندگی محمد نشاط است که در آن مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی، محمدرضا رهبری و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زوجی از قشر متوسط ایران امروز، پس از ۲۰ سال فراق اکنون که همدیگر را یافته‌اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه‌هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر ۲ خانواده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است