مراحل فنی «به وقت طلاق» به پایان رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۱
حسن حجگذار به «صبا» خبر داد:

مراحل فنی «به وقت طلاق» به پایان رسید

فیلم سینمایی «به وقت طلاق» به کارگردانی حسن حجگذار و تهیه کنندگی پیمان راد با پایان مراحل فنی آماده دریافت پروانه نمایش شد.
حسن حجگذار نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «به وقت طلاق» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: مراحل فنی فیلم اعم از تدوین، ساخت موسیقی و صداگذاری به پایان رسیده و به زودی برای دریافت پروانه نمایش آن اقدام خواهیم کرد. پس از دریافت پروانه نمایش برای زمان اکران آن تصمیم گیری خواهند کرد.
وی در خصوص آخرین فعالیت خود اضافه کرد: فیلم سینمایی جدیدم به نام «چکاب» در انتظار قرارداد با تهیه کننده است و پس از آن برای درخواست پروانه ساخت آن اقدام خواهیم کرد.
حجگذار در ارتباط با ژانر این فیلم سینمایی اضافه کرد: این فیلم سینمایی در ژانر اجتماعی ساخته می شود و قرار است از ۴ چهره سینمایی مشهور در این فیلم سینمایی استفاده شود.همچنین لوکیشن های این فیلم سینمایی در شهر شیراز فیلمبرداری خواهدشد و تلاشمان این است که فیلم را برای سی و هفتمین جشنواره فجر آماده کنیم.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی «چکاب» آمده است:خیرو شر هرعمل کزآدمی سر میزند…..آن عمل مزدش بزودی پشت در،در می گیرد.

بازیگران فیلم سینمایی «به وقت طلاق » عبارتند از:رضا رویگری، رامین پرچمی، خاطره حاتمی، پرستو صالحی، فرج‌الله گلسفیدی، محسن ایرجی، زیبا علیزاده، نازی شجاعی، آرش رمضانی، غلامحسین لیاقت، همراه با هنرمندان خردسال باران کشاورزی، و (با حضور) پوریا پورسرخ. باران عباسی، متین آراسته و النا جمشیدی هم دیگر بازیگران خردسال این فیلم هستند.

«به وقت طلاق» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده است: خانه‌ای سرد و بی‌بچه، آنطرف زرق و برق یک رویا، بارانی نازل می‌شود، زوج و خانه‌ای سرد، بر سر بودن باران، در جنگ…..

عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: تهیه‌کننده: پیمان راد، طراح، نویسنده و کارگردان: حسن حجگذار، مجری طرح: پیمان‌ کشاورز، دستیار یک‌ و برنامه‌ریز: حمیدرضا شوریده‌، دستیار دو: سیدمحمدجواد رضوی‌، منشی صحنه: نرگس امتیازی‌، مدیر تصویربرداری: سعید براتی‌، دستیار یک تصویر: حمید ایدر، دستیاران تصویر: سجاد براتی‌، حامد قوام، صدابردار: محمدرضا مرتضایی‌، دستیار صدا: یاشار رزمی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد قلی‌پور، مجری گریم: مصطفی نجار، صحنه و لباس: شفق‌ میرشب‌، مهران‌ جهاندیده، مدیر تولید: سیداحمد رضایی، تولید شیراز: شاپور عباسی، پشتیبانی تولید: محسن ایرجی، دستیاران تدارکات: حمیدرضا بهمنی‌، ذاکر اکبری، ایمان‌ حسینی‌، سینه موبیل: ایرج ابراهیمی‌، پشتیبانی فنی: قدرتی، هلی شات: جواد جهاندیده..

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است