آغاز فیلمبرداری «تپلی» از هفته آینده | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۳
حسین قناعت به «صبا» خبر داد:

آغاز فیلمبرداری «تپلی» از هفته آینده

فیلم سینمایی «تپلی» به گارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی حسین قناعت باشروع مرحله پیش تولید، از هفته آینده کلید خواهد خورد.

حسین قناعت؛ کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تپلی» که در ژانر کودک و نوجوان به تازگی پروانه ساخت آن را دریافت کرده است، در ارتباط با شروع پیش تولید این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: در حال حاضر پیش تولید فیلم آغاز شده است در مرحله انتخاب بازیگر هستیم. امیدوارم تا دوسه روز آینده با تکمیل شدن لیست بازیگران، هفته آینده فیلمبرداری فیلم را آغاز کنیم.
وی د رارتباط با حضور فیلم در جشنواره کودک و نوجوان توضیح داد: ما بدون اینکه شتابی به کار وارد کنیم و بدون لطمه به کیفیت فیلم، تلاش می کنیم آن را به جشنواره برسانیم. اگر تا آن زمان فیلم آماده نمایش شد که در جشنواره حضور دارد، در غیر این صورت برای اکران عمومی آماده خواهدشد.
قناعت در ادامه به لوکیشن های فیلم اشاره کرد و افزود: ۹۰ درصد از لوکیشن‌های فیلم در تهران و ۱۰ درصد از آن در بندر انزلی فیلمبرداری خواهد شد.
کارگردان فیلم سینمایی «لازانیا» در پایان اضافه کرد: این فیلم در ژانر کودک و خانواده ساخته خواهد شد و اگر حتی بزرگسال بدون حضور کودک به تماشای فیلم بنشیند از دیدن آن لذت خواهد برد. به نوعی این فیلم مانند «قهرمانان کوچک» با استقبال خانواده ها مواجه خواهد شد ،پس علاوه بر فیلم کودک فیلم خانواده نیز محسوب می شود.
گفتنی است؛‌ حسین قناعت علاوه بر فیلم «تپلی» فیلم سینمایی «لازانیا» به تهیه کنندگی احمداحمدی را آماده نمایش دارد که مدتی است در انتظار اکران مناسب است.

وی پیش از این سابقه ساخت فیلم های کودک و نوجوان  از جمله فیلم های «قهرمان کوچک»،«دزدو پری»،«دو دزد و دوپری»،«ماجراهای اینترنتی» و… را در کارنامه خود دارد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است