«امپراطور جهنم» در انتظار پروانه نمایش و اکران مناسب است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۸
محمدخزاعی در گفت‌وگو با «صبا»:

«امپراطور جهنم» در انتظار پروانه نمایش و اکران مناسب است

«این فیلم در انتظار پروانه نمایش است و در حال حاضر مذاکراتی برای پخش فیلم انجام شده است وبهترین زمان اکران این فیلم آبان ماه است.»

محمدخزاعی تهیه کننده فیلم سینمایی «امپراطورجهنم» که یکی از فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فجر بود، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: این فیلم در انتظار پروانه نمایش است و در حال حاضر مذاکراتی برای پخش فیلم انجام شده است و بهترین زمان اکران این فیلم آبان ماه است.
وی در خصوص حضور فیلم در جشنواره های خارجی نیز افزود: اکران  خارجی فیلم بر عهده دوستانی است که در بخش بین الملل پیگیر این موضوع هستند و ممکن است فیلم در جشنواره های خارجی نیز حضور داشته باشد، ولی هنوز به طور قطع معلوم نیست.
گفتنی است؛ «امپراطور جهنم» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شیخ طادی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی ساخته سال ۱۳۹۵ است که در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده: ریاض جنگجوی کهنه کار توبه می کند خونی بریزد و چون آتشفشانی خاموش به گوشه ای می خزد. برای آتش افروزی مجدد او، به یک شوک قوی نیاز است و آن تعرض به گلجان تنها عشق و امید زندگی اوست. آتش ریاض شعله ور شده و خون ها می ریزد. غافل از اینکه بازیگر یکه تاز نمایشی پرماجرا گردیده است «امپراطور جهنم» فیلمی دربارهٔ تروریست‌ها و داعش است.

بازیگرانی چون علی نصیریان، فرخ نعمتی، علیرام نورایی، صبا کمالی، سعید راد و کوروش زارعی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است