«سرو زیر آب» در انتظار اکران مناسب است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸
سیدحامدحسینی:

«سرو زیر آب» در انتظار اکران مناسب است

«توافقات اولیه اکران فیلم انجام شده است و منتظر بهترین فرصت برای اکران فیلم سینمایی «سرو زیرآب» هستیم.»

سیدحامد حسینی تهیه کننده فیلم سینمایی «سرو زیر آب» که یکی از فیلم های را یافته به سی و ششمین جشنواره فجر بود، درارتباط با زمان اکران این فیلم به «صبا» گفت: توافقات اولیه اکران فیلم انجام شده است و منتظر اولین و بهترین فرصت برای اکران این فیلم هستیم.
وی در ادامه افزود: تلاشمان این است که فیلم با فیلم های دیگر جشنواره  که در حوزه دفاع مقدس است، تداخل اکران نداشته باشد و فضایی ایجا دشود که در هر زمان از سال فیلم هایی در این حوزه را بر روی پرده داشته باشیم. با تعاملاتی که با سازندگان دیگر فیلم های جشنواره انجام شده است انشاالله در بهترین فرصت فیلم را اکران خواهیم کرد.
گفتنی است؛ سرو زیر آب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد علی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر، و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی است.
این فیلم  که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، حوزه هنری و شهرداری تهران ساخته شده‌است به موضوع شهدای گمنام می‌پردازد.

بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضابهبودی، میناساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست و … در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «سرو زیر آب» که فیلمنامه آن توسط محمد علی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر نوشته شده، آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهیش و بازگشت آرامش سفربلندی را آغاز می کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می دهد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است