ممکن است «مارموز» با اصلاحات اکران شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۶
جواد نوروزبیگی در گفت‌وگو با «صبا»:

ممکن است «مارموز» با اصلاحات اکران شود

این احتمال وجود دارد که اصلاحاتی صورت بگیرد تا فیلم بتواند اکران شود.تا این مشکلات حل نشود برنامه ای برای اکران فیلم نخواهیم داشت.

جوادنوروزبیگی تهیه کننده سینما در خصوص پخش فوتبال های جام جهانی در سینماهای کشور به «صبا« گفت: از طرفی فکر می کنم این کار می تواند کمکی به سینما باشد و قبل از پخش فوتبال تماشاگر به دیدن فیلم های سینما هم بیاید و از طرفی فکر می کنم برای سینما ضرر دارد. ساعت های روز را نباید به این کار اختصاص دهند و اگر قرار است درسینماها فوتبال پخش شود، ساعت های پایانی شب را برای این کار مشخص کنند.
وی در ادامه افزود: با این کار ممکن است ریزش تماشاگر داشته باشیم و احتمالا بیشتر سالن ها به دلیل درآمد ۱۰۰%،سالن های خود را به پخش فوتبال اختصاص می دهند و این ممکن است به بدنه سینما ضربه بزند. باید این موارد کنترل شود و ساعت های پایانی به پخش فوتبال تعلق بگیرد.
نوروزبیگی در ارتباط با ممیزی های صورت گرفته برای فیلم «مارموز» که مانع از اکران این فیلم شده، توضیح داد: بسیاری از فیلم ها ممیزی دارد و این فیلم کمی بیشتر. درحال مذاکره هستیم و فکر می کنم در ۱۰روز آینده مشکل فیلم حل شود.
او در پاسخ به این سوال که برای حل مشکل اکران فیلم نیاز به اصلاحیه ای هست یا خیر؟ گفت: این احتمال وجود دارد که اصلاحاتی صورت بگیرد تا فیلم بتواند اکران شود، تا این مشکلات حل نشود برنامه ای برای اکران فیلم نخواهیم داشت.
نوروزبیگی درخصوص اکران فیلم «سراسرشب» نیز خاطرنشان کرد: برنامه اکران این فیلم مشخص نیست و پس از دریافت پروانه نمایش برای زمان اکران آن نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در فیلم سینمایی «مارموز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است