“نیمه شب اتفاق افتاد”ما را درگیر عاطفه و احساس خاصی کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
گوهر خیراندیش از فیلم جدید تینا پاکروان می‌گوید

“نیمه شب اتفاق افتاد”ما را درگیر عاطفه و احساس خاصی کرد

«گوهر خیراندیش» که در سال‌های اخیر در فیلم‌هایی چون «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، «آتش‌بس2»، «ایران برگر»، «رخ دیوانه» و.‌.‌. بازی کرده، دو هفته پیش بازی در آخرین کارش با نام «نیمه شب اتفاق افتاد»، دومین فیلم بلند سینمایی تینا پاکروان را به پایان رساند.


با نقطه‌نظرات این بازیگر درباره کار تازه‌اش آشنا می‌شوید:
قول همکاری پس از دیدن «خانوم»
سال گذشته وقتی که فیلم «خانوم» را به کارگردانی تینا پاکروان دیدم به او قول بازی در فیلم بعدی‌اش را دادم. «خانوم» فیلم بسیار آبرومندانه‌ای بود. این فیلم توجه منتقدان را جلب کرد و یکی از بازیگرانش نامزد دریافت سیمرغ شد. من مطمئن بودم بنا بر قولی که به این کارگردان دادم، حتی اگر متن این فیلم را دوست نداشتم در آن همکاری می‌کردم و سعی کنم اگر در روند کار، پیشنهاد و ایده‌ای دارم به تینا ارائه کنم اما خوشبختانه فیلمنامه «نیمه شب اتفاق افتاد» بسیار دوست‌داشتنی بود و سر پذیرفتن پیشنهاد حضور در این فیلم، مشکلی نداشتم.
جذابیت کار با تئاتری‌ها
وقتی تینا پیشنهاد همکاری در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» را به من داد و ترکیب بازیگران فیلم را دیدم، به این نتیجه رسیدم که این گروه اغلب متشکل از بازیگران تئاتر هستند و در واقع ما در این فیلم، یک جمع صمیمی تئاتری را داشتیم که این فضایی جذاب را برای همکاری به وجود آورد. از فعالیت همه دست‌اندرکاران این فیلم رضایت دارم. گروه صحنه و لباس، گروه چهره‌پردازی و.‌.‌. همه تلاش کردند تا به کیفیت مطلوب کارگردان برسند. فیلمبرداری فرشاد محمدی در این فیلم جالب توجه بود. البته پیش از این، کار او را در فیلم «رخ دیوانه» دیده بودم و از تریبون «صبا»، موفقیت‌اش را در آن کار تبریک می‌گویم. در مجموع می‌توانم بگویم که همه چیز در تولید این فیلم، صمیمانه پیش رفت.
درگیری عاطفی با اثر
متن فیلمنامه «نیمه شب اتفاق افتاد» به شکلی بود که ما را به لحاظ عاطفی و حسی با آن درگیر کرد. مطمئن هستم تماشاگر هم درگیر قصه ما می‌شود و آن را دوست خواهد داشت. امیدوارم این فیلم در زمان اکران بتواند توجه تمام تماشاگران را جلب کند.
پاکروان در این فیلم درصدد نیست حرف خیلی عجیب و غریبی بزند. لایه‌های مختلف قصه این فیلم، به جامعه و معضلات اجتماعی ارتباط دارد و قصه‌اش، برشی ساده و روان از یک زندگی و عشق غیرمتعارف است. اگر نظر شخصی مرا بخواهید، می‌توانم بگویم به عنوان بازیگر تلاش کردم تا با شخصیت‌های این قصه همذات‌پنداری کنم اما به هر حال عشق شخصیت اصلی فیلم، برای خودم قابل هضم نبود.
 آرین نغزگو

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است