«گرگ بازی» در انتظار اکران مناسب است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۸
عباس نظام دوست:

«گرگ بازی» در انتظار اکران مناسب است

هرچه زودتر بتوانیم فیلم را اکران کنیم بهتر است و دوست داریم نیمه اول سال و در فصل تابستان فیلم را به اکران برسانیم.

عباس نظام دوست کارگردان فیلم سینمایی «گرگ بازی» که به تازگی در سی و شششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اکران شد، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: به تازگی پروانه نمایش فیلم صادر شده است و پس از دریافت پروانه نمایش برای زمان اکران آن تصمیم گیری می‌کنیم.

وی در خصوص زمان اکران این فیلم سینمایی افزود: هرچه زودتر بتوانیم فیلم را اکران کنیم بهتر است و دوست داریم نیمه اول سال و در فصل تابستان «گرگ‌بازی» را به اکران برسانیم.

نظام دوست در ارتباط با بازخوردهای مخاطبان در جشنواره جهانی فجر خاطرنشان کرد: اکثر کسانی که فیلم را دیدند نظرات مثبتی داشتند. منتقدان و مخاطبان جشنواره بسیار راضی بودند و فیلم را دوست داشتند و باید دید در زمان اکران فیلم از سوی مخاطبان با چه بازخوردی روبه رو خواهد شد. خوشحالم که فیلم برای اولین بار در جشنواره جهانی فجر اکران شد.

او درباره فعالیت های اخیرش اضافه کرد: در حال حاضر بر روی فیلمنامه ای کار می کنم ولی تازمانی که فیلم «گرگ بازی» اکران نشود به طور جدی نمی توانم به آن بپردازم.

«گرگ بازی» فیلمی به کارگردانی عباس نظام‌دوست و به تهیه‌کنندگی محمدعلی نجفی است. در این فیلم علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سهیلا گلستانی، سعید چنگیزیان، مهسا علافر، فهیمه امن‌زاده، احسان گودرزی، امیرحسین قدسی، حمید پورآذری، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده‌دل، محمدرضا مالکی، سوده سعدایی، قاسم فرمانبردار به ایفای نقش پرداخته اند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است