احتمالا «موریانه» نیمه دوم ۹۷ اکران می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶
مسعود حاتمی:

احتمالا «موریانه» نیمه دوم ۹۷ اکران می شود

«فیلم را بعد از آن که در فستیوال های بین المللی شرکت کرد و پتانسیل دیده شدن آن را سنجیدیم اکران می کنیم. به احتمال زیاد فیلم در نیمه دوم 97 اکران خواهد شد.»

مسعود حاتمی کارگردان فیلم سینمایی «موریانه» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: فیلم در جشنواره جهانی فجر اکران شد و درحال حاضر فیلم برای حضور در چند فستیوال جهانی آماده می شود.

وی درخصوص زمان اکران فیلم توضیح داد: فیلم را بعد از آن که در فستیوال های بین المللی شرکت کرد و پتانسیل دیده شدن آن را سنجیدیم اکران می کنیم. به احتمال زیاد فیلم در نیمه دوم ۹۷ اکران خواهد شد.

حاتمی درباره بازخورد فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر افزود: خوشبختانه بازخوردهای خوبی را دریافت کردیم وبیشتر دوستان فیلمساز و منتقدان ایرانی که فیلم را دیدند آن را دوست داشتند و چند نفر از منتقدان خارجی و مدیران فستیوال های خارجی نیز فیلم را دوست داشته و پس از پخش فیلم با پخش کننده برای مذاکرات صحبت کردند.

این کارگردان در پایان در ارتباط با فعالیت های اخیرش خاطرنشان کرد: بر روی فیلمنامه سینمایی جدیدم  که درژانراجتماعی است و  با فیلم «موریانه»متفاوت است و پس از جذب سرمایه گذار به طور جدی برای پروسه تولید آن اقدام خواهیم کرد کار می کنم.

در این فیلم که به کارگردانی مسعود حاتمی و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی ساخته شده است ،مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند و سیاوش چراغی‌پور، نهال دشتی، پاشا جمالی، خورشید چراغی‌پور و سوده ازقندی، آنا آوانس و کوئن فان نیکرک گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

این فیلم در ایران و ارمنستان  ، در دو فصل زمستان و تابستان طی ۵ روز فیلمبرداری شده‌ است.
تولید فیلم سینمایی «موریانه» به دلیل فرم خاص و ویژه‌ی آن گفته می‌شود که بسیار متفاوت از دیگر فیلم‌های سینمایی است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است