تدوین «تخته گاز» به نیمه رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
در گفت‌وگو با «صبا» مطرح شد:

تدوین «تخته گاز» به نیمه رسید

جاهد: «تاکنون نیمی از مراحل تدوین فیلم به پایان رسیده است‌.پس از پایان مرحله تدوین فیلم وارد مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی می شود.»

سیدمحسن جاهد تهیه کننده فیلم سینمایی «تخته گاز»در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: همچنان تدوین فیلم توسط حسن ایوبی در حال انجام است و تاکنون نیمی از مراحل تدوین فیلم به پایان رسیده است‌. پس از پایان مرحله تدوین فیلم وارد مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی می شود.

وی در ادامه افزود: مراحل پس تولید با سرعت و کیفیت قابل قبولی  در حال انجام است تا هرچه زودتر فیلم را به اکران برسانیم. چون پیش بینی می شود این فیلم یکی از فیلم های پرفروش سینما باشد برای اکران آن سرعت و زمان نزدیک تر مدنظر است.
جاهد در خصوص زمان اکران این فیلم گفت:پس از قرارداد با پخش کننده برای زمان اکران این فیلم تصمیم گرفته می شود.چون هنوز فیلم پروانه نمایش دریافت نکرده است فکر نمی کنم برای اکران تابستانی آماده شود.

«تخته گاز» به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی سیدمحسن جاهدیک کمدی – اجتماعی است و در خلاصه داستانش آمده: مرد بودن سلیمان در خانواده و جامعه به هزار و یک دلیل زیر سوال است. او خود نیز به این امر واقف شده و درصدد رفع نواقص خود برآمده است. در جهت تحقق این امر، چالش ها و موقعیت های جذاب بسیاری پیش روی سلیمان است.

سام درخشانی، کامبیز دیرباز، الهام حمیدی، لیلا اوتادی، رز رضوی، بیژن بنفشه خواه و داریوش فرهنگ و (با حضور) نیما شاهرخ شاهی و پرستو صالحی و (با معرفی) امیرعلی معروف بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است