«خاله قورباغه» عید فطر اکران می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۸
فرشته طائرپور به «صبا» خبر داد:

«خاله قورباغه» عید فطر اکران می شود

فیلم سینمایی «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی فرشته طائرپور عید فطر امسال در سینماهای کشور اکران می شود.

فرشته طائرپور تهیه کننده فیلم سینمایی «خاله قورباغه» که متقاضی اکران نوروزی بود، در ارتباط با زمان این اکران این فیلم سینمایی که در ژانر کودک ساخته شده است به «صبا» گفت: مذاکراتی انجام شده است و فیلم در عید فطر امسال اکران خواهد شد.

وی در ارتباط با فیلم «خداحافظ دختر شیرازی» که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است افزود: فعلا درگیر اکران فیلم «خاله قورباغه»هستیم و هنوز ساخت فیلم را شروع نکرده ایم.

گفتنی است مرضیه برومند، شبنم مقدمی، غزل شاکری، احسان کرمی، شایسته ایرانی، آناهیتا خسروی، شهراد بانکی، علیرضا ناصحی، نگار اردلان و افشین هاشمی صداپیشگی عروسک های فیلم سینمایی «خاله قورباغه» را بر عهده داشته اند.

قورباغه، آبجی باجی (خواهر دوقلوی خاله)، حکیمه باجی (پزشک و روانشناس معالج خاله)، سمسار باشی (همسایه طماع و حیله گر خاله) و نوه های رنگارنگ خاله که هر کدام از کشوری به دیدار خاله می آیند، عروسک های این فیلم هستند که همگی توسط مرضیه محبوب هنرمند نام آشنای سینمای عروسکی ایران طراحی و ساخته شدند.

در ابتدا قرار بود مسعود کرامتی کارگردانی خاله قورباغه را بر عهده داشته باشد اما بنا به برخی تغییرات افشین هاشمی کارگردانی پروژه را بر عهده گرفت. خاله قورباغه یکی از نوستالژیک ترین عروسک های تلویزیونی ایران بوده که حالا راهی سینما شده است

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است