«مِشمِشه» در سراشیبی پایان/ عدم حضور در جشنواره جهانی فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰
شاهد احمدلو خبر داد:

«مِشمِشه» در سراشیبی پایان/ عدم حضور در جشنواره جهانی فجر

شاهد احمدلو کارگردان فیلم «مِشمِشه» از روزهای پایانی جدیدترین ساخته اش گفت و تاکید کرد که فیلمش در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور ندارد.

شاهد احمدلو کارگردان فیلم سینمایی «مِشمِشه»در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: به لطف خدا روزهای پایانی فیلم «مِشمِشه» را سپری می کنیم و به زودی فیلمبرداری آن به پایان می رسد. در طول ایام نوروز نیز فیلمبرداری ادامه خواهد داشت.

وی درباره حضور این فیلم در جشنواره جهانی فجر عنوان کرد: فیلم در این جشنواره حضور ندارد و وقت این کار را هم نداریم. دورخیز ما برای سی و هفتمین جشنواره فجر است و قبل از آن قصد داریم در فستیوال های جهانی حضوررداشته باشیم.

احمدلو به لوکیشن های حال حاضر فیلم اشاره کرد و افزود: لوکیشن های ما در لاهیجان و اطراف لاهیجان است و به خاطر فضای ناکجاآباد بودن فیلم هیچ جغرافیای مشخصی ندارد. فیلمی است که یک هنرور هم ندارد و همه بازیگران اصلی هستند. یک ماشین اضافه در آن نمی بینید، یک خانه یا ساختمان اضافه در آن نیست مگر در خدمت داستان و روایت آن.

وی به تدوین همزمان فیلم در حین فیلمبرداری اشاره کرد و افزود: تدوین فیلم همزمان توسط کاوه ایمانی در حال انجام است، همچنین صداگذاری پس از تدوین توسط سامان شهامت انجام خواهد شد  و ناصرچشم آذر موسیقی فیلم را خواهد ساخت.

کارگردان فیلم «طاقباز» به متفاوت بودن «مِشمِه»اشاره کرد و عنوان کرد:این فیلم متفاوت ترین فیلم من است و همان فیلمی است که در طول این سال ها فیلم سازی و فعالیت در سینما در آرزوی ساختن آن بودم. منتظر پدیده سال آینده سینمای ایران باشید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است