«هایلایت» در انتظار پروانه نمایش است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۰
ساسان سالور:

«هایلایت» در انتظار پروانه نمایش است

اکران فیلم های عید برای از ما بهتران است و اقدام ما برای اکران در این زمان هم فایده ای ندارد.
ساسان سالور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هایلات» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: فیلم درحال حاضر در انتظار پروانه نمایش است که انشاءلله در ۶ماه اول سال آینده بتوانیم فیلم را اکران کنیم.

وی درباره با بازخوردهای دریافتی در ایام جشنواره فیلم فجر افزود: بازخوردهای جشنواره نسبتا خوب بود، مخصوصا اکران های عمومی که داشتیم به دلیل سوژه متفاوتی که «هایلایت» داشت با بازخوردهای خوبی مواجه شد.

سالور در ارتباط با اقدامی برای حضور فیلم در جمع اکران های نوروزی توضیح داد: اکران فیلم های عید برای از ما بهتران است و اقدام ما هم فایده ای ندارد. بنابراین انرژی تباه می شود، چون اکران عید مناسبات خاص خودش را دارد و ترجیحا اولویت با فیلم های کمدی و نورچشمی است!

 تهیه‌کننده «هایلات» در پایان اضافه کرد: امیدوارم حال سینمای ایران حال خوبی داشته باشد و سال نو سینمای ایران پر رونق تر از گذشته باشد. برای همه دوستان و همکاران ما اتفاق خوبی بیفتد چه آنهایی که اکران نوروز دارند و چه آنهایی که اکران پس از نوروز دارند.امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی برای همه سینماگران باشیم.

فیلم سینمایی «هایلات» به کارگردانی اصغرنعیمی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور در سی و ششمین جشنواره فجر به نمایش در آمد. در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، مینا وحید، الهه حصاری، یزدان فتوحی، شیوا طاهری و جمشید هاشم پور به ایفای نقش پرداخته اند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است