« هم آهنگ» یک نظر سنجی است برای تیتراژ های تلویزیونی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۱
مسعود صنم:

« هم آهنگ» یک نظر سنجی است برای تیتراژ های تلویزیونی

گروه سردبیری برنامه «ساعت 25» در تقسیم بندی تیتراژها بسیار کمک کردند.

مسعود صنم تهیه کننده برنامه «هم آهنگ» درباره روند این برنامه به صبا گفت : این برنامه اولین برنامه تولیدی شبکه تماشاست.این شبکه بیشتربه پخش سریال می پردازد تا برنامه. «هم آهنگ» یک نظر سنجی مردمی است برای تیتراژ های تلویزیونی .تیتراژ های تلویزیونی در این برنامه به دسته الف، ب و ج تقسیم شده اند که تیتراژهای قوی در دسته الف و متوسط و ضعیف در دسته ب و ج تقسیم می شوند.
وی ادامه داد: این برنامه بعد از ایام فاطمیه به صورت روزانه در چهار باکس زمانی پخش می شود که در سه باکس اول اعلام کاندید ها و باکس آخر اعلام نتایج هر سه سری است. در هر قسمت یک بیوگرافی از تیتراژهایی که باهم در رقابت هستند داده می شود تا مخاطبان با یادآوری سریال بتوانند به آن اثر رای بدهند. به خاطر محدود بودن تایم برنامه نمی توانیم از خواننده تیتراژها دعوت کنیم تا در برنامه حضور داشته باشند ، اما در طول پخش با برگزیدگان این نظر سنجی مصاحبه ای خواهیم داشت. تایم هر باکس ۱۵ دقیقه است که هروز ۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه تماشا خواهیم بود. « هم آهنگ» در ۷۰ قسمت تولید خواهد شد.
صنم در پاسخ به این سوال که برنامه «ساعت ۲۵ » چه تاثیر بسزایی در تولید این برنامه داشته است ، توضیح داد: این برنامه در تولید «هم آهنگ» تاثیر مثبت و بسزایی  ازلحاظ مجوز آهنگ ها و حتی آرشیو آنها داشته است. گروه سردبیری برنامه «ساعت ۲۵» در تقسیم بندی تیتراژ ها بسیار کمک کردند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است