ساخت سری دوم سریال «محکومین» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲
بهروز مفید خبر داد:

ساخت سری دوم سریال «محکومین»

با سفارش شبکه یک سیما قرار است سری دوم مجموعه «محکومین» نیز ساخته شود.

بهروز مفید تهیه کننده سریال «محکومین» درباره میزان رضایت مخاطبان از این مجموعه به صبا گفت: اطلاعات دقیقی از میزان مخاطبان این سریال ندارم. اگر می خواهید اطلاعات آماری و جامع ای داشته باشید بهتر از اداره آمار شبکه یک سیما بپرسید، اما بازخورد هایی که از سمت مدیران شبکه داشتیم نشانگر این موضوع بود که مردم این کار را دوست داشتند. با سفارش شبکه یک سیما قرار است سری دوم مجموعه «محکومین» نیز ساخته شود.
وی راجع به دو کارگردانه بودن این مجموعه و میزان رضایت از هردو کارگردان توضیح داد: یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شد این کار با دو کارگردان ساخته شود، این بود که باید به آن زمانی که برای پخش اش در نظر گرفته بودند می رسید. این کار سخت تر از آنچه فکر می کردیم بود . کار پر لوکیشن و پربازیگری بود و قریب به ۴۵۰بازیگر در این سریال بازی می کردند.

مفید ادامه داد: این دو کارگردانه شدن توانست دو سلیقه را در بین مخاطبان این کار راضی نگه دارد. در بخش اول سریال فضای هنری تر و در بخش دوم فضای گرم تری را مخاطب دنبال می کرد. در مجموع هر دو کارگردان توانسته بودند مخاطبان را راضی نگه دارند. در ساخت سری دوم این کار نیز اگر محدودیت بازه زمانی داشته باشیم با دو کارگردان این کار خواهیم ساخت. البته هنوز فیلمنامه این کار نوشته نشده است و نمی توانیم تصمیم نهایی را بگیریم.
  سریال «محکومین» دی ماه ازشبکه یک سیما پخش شد. این مجموعه به مجازات جایگزین می پرداخت.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است