تعامل بیشتر هنرمندان با یکدیگر حواشی را از بین می برد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۷
امیریل ارجمند:

تعامل بیشتر هنرمندان با یکدیگر حواشی را از بین می برد

«اگر‌ ما هنرمندان تعاملمان را با یکدیگر بالا ببریم تمام حواشی حل می شود.»

امیریل ارجمند بازیگر سینما و‌تلویزیون در ارتباط با سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به «صبا» گفت: به دلیل داشتن برنامه رادیویی به‌نام «عصر من» که اخبار و رویدادهای جشنواره فیلم فجر را در آن پوشش می دهم از روز اول اینجا هستم و تقریبا تاکنون همه فیلم ها را در پردیس ملت دیده ام.

وی در ارتباط با تفکیک هنرمندان از اهالی رسانه در این‌ دوره از‌ جشنواره عنوان کرد: فکر می کنم قصد داشتند که جشنواره را تخصصی تر کنند ولی به‌دلیل اینکه سال اول است، با مشکلاتی مواجه هستند که امیدوارم در سالهای آینده بهتر شود یا به تعاملی برسند که در سالهای آینده شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

ارجمند در ارتباط با فیلم های حاضر در جشنواره توضیح داد: فیلم ها بسیار خوب است و در فضاهای خوب و مختلفی کار شده است. شاهد فیلم هایی با سلیقه های مختلف در جشنواره هستیم که این خبر خوبی است که در ژانرهای مختلف فیلم داریم. برای اولین بار است که می بینم به پروداکت تاکید شده است و فیلم ها دارای تولید خوب و درستی هستند و این باعث می شود جشنواره  چشم انداز خوبی  هم درآینده داشته باشد.

او در ارتباط با حواشی موجود در جشنواره افزود: اگر‌ ما هنرمندان تعاملمان را با یکدیگر بالا ببریم تمام حواشی حل می شود، این‌موضوع خیلی به جاهای دیگر ربطی ندارد جز خود ما که همدیگر را نقد می کنیم و غر می زنیم. اگر صبرمان را بالا ببریم اتفاقاتمان خیلی زودتر به یک سر منزل مقصود می رسد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است