مخاطب خاص و عام درگیر«سوءتفاهم» خواهند شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۸
احمدرضا معتمدی

مخاطب خاص و عام درگیر«سوءتفاهم» خواهند شد

سال گذشته فیلم «بوف کور» توقیف شد که جدیدا مشکل آن حل شده است.

احمدرضا معتمدی در ارتباط با این موضوع که فکر می کند فیلم «سوتفاهم» چه میران در جشنواره فجر با استقبال مواجه می شود به صبا گفت: بستگی دارد شما استقبال را چگونه برداشت کنید.اگر نظر افراد خاص با گرایشات خاص را در نظر بگیریم که از پیش مشخص کرده اند چه فیلمی خوب است و چه فیلمی بد ! حتی چه فیلمی را امکان دیده شدنش را فراهم نمی کنند و بعضی فیلم ها را فراهم می کنند که این از تجربیات سالیان گذشته ما بود. فکر می کنم  هم مخاطب عام و هم مخاطب خاص بسیار درگیر فیلم ما خواهند شد، چون ما آن معناگرایی را کاملا ترجمه کرده ایم به زبان سینما در وجوه عاشقانه، کمیک، جنایی و درام تا بتوانیم  تماشاگری که نمی خواهد یک اثر مبتذل ببیند  و به دنبال یک اثر عمیق،دیدنی و جذاب است را جذب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بین ساخت فیلم هایش فاصله زیادی است؟توضیح داد:من کلا ۵ یا ۶ سال یک بار فیلم می سازم، امسال اولین سالی بود که دو بار پشت هم فیلم ساختم . پارسال فیلم «بوف کور» توقیف شد  که جدیدا مشکل آن حل شده است . در حال حاضر با دو فیلم برای اکران مواجه هستم که شرایط جدیدی را تجربه می کنم.

او درباره  پیش بینی اش از بازخورد اکران فیلم «بوف کور» گفت:این فیلم در ارتباط با یک گروه موسیقی است و بسیار جذاب.یک گروه واقعی راک آن را بازی کرده اند که زندگی واقعی خودشان بوده است.گفتمان موسیقی در این فیلم ،بین موسیقی سنتی و راک شکل می گیرد و این سازها هستندکه قهرمانان داستان هستند. برای اهل موسیقی سنتی و گروه های رپ و متال و دیگر گروه ها در زمان نمایش خصوصی بسیار جذاب بود.فکر می کنم اگر فیلم خوب اکران شود، به شدت اهل موسیقی و علاقه مندان موسقی از آن استقبال می کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است